FacebookTwitterLinkedIn

Veniturile comerciale se ridica la 51% din bugetul total cu costurile operationale, iar Renato Ciuchini, directorul comercial al editiei de la Rio de Janeiro, a confirmat ca noile parteneriate reprezinta 80% din target-ul stabilit. Costurile operationale ale Jocurilor Olimpice de Vara au fost estimate la aproximativ 2,2 miliarde Euro.

Confirmarea oficiala va fi facuta in saptamanile urmatoare, dar Ciuchini a confirmat ca sunt multi sponsori care vor sa amane comunicarea oficiala pana in luna augus, pentru a nu se suprapune cu editia din acest an a Cupei Mondiale la Fotbal organizata tot in Brazilia.

“Stim cu totii ca daca Messi raceste atunci este o stire de prima pagina. Nu vrem sa intram in aceasta lupta, sa chletuim bani si energie cand este clar ca presa are alte prioritati acum”, a spus Ciuchini.

Fondurile alocate de guvernul brazilian pentru organizarea Cupei Mondiale si a Jocurilor Olimpice au dus la proteste civile in Brazilia si tocmai de aceea implicarea sponsorilor pentru acoperirea bugetului este mai importanta ca in oricare alta tara. “Daca v-as spune ca demonstratiile si protestele nu ne ingirjoreaza, nu ar fi adevarat. Este preocuparea noastra principala acum si alaturi de noi nu avem sponsoricare cumpara expunere pe un stadion. Discutam cu parteneri puternici, care vor sa se implice pe termen in lung nu doar in sport ci si in dezvoltarea tariinoastre”, a completat Ciuchini.