Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

SmallBusiness |
|

4 reguli de recrutare pentru un business care caută angajați din generația millennials

Cum în fiecare organizație și societate generațiile se schimbă, la fel se întâmplă și cu preferințele și interesele lor. Astfel, companiile trebuie își adapteze cultura internă noilor valuri de potențiali angajați, iar generația millennials a venit cu noi ambiții, obiective și priorități. Potrivit unui raport realizat de Nielsen, generația millennials și generația Z, adică cea a celor născuți începând cu mijlocul anilor ‘90 reprezintă în Statele Unite ale Americii jumătate din forța de muncă activă. Acest lucru a dus la schimbarea strategiei de recrutare a firmelor printre acești angajați, pentru o apropiere mai mare de valorile lor centrale.

4 reguli de recrutare pentru un business care caută angajați din generația millennials:

1. Beneficiile

În mod evident, ideea beneficiilor nu a dispărut odată cu schimbarea generațiilor de pe piața muncii. Dimpotrivă, pachetele de beneficii au evoluat, iar firmele au învățat să apeleze la specialiști care pot veni cu cele mai bune pachete de beneficii pe care firmele să le ofere mai departe angajaților săi. Ceea ce s-a schimbat însă este faptul că generația millennials, dar și generația Z urmăresc acum și compensații de tipul unui program flexibil de muncă, pregătirea profesională prin training-uri și workshop-uri, dar și beneficii clasice adaptate erei noastre digitale, precum tichetele de masă electronice, care vin sub forma unui card. Iar așa cum un raport realizat de The Innovation Group în acest an a arătat, un procent de 63 la sută dintre reprezentanții generației millennials din Statele Unite ale Americii nu folosește cash aproape niciodată, preferând plata electronică, fie prin card, fie prin telefonul mobil.

2. Oferă gratificare rapidă

Putem spune că noile valuri de angajați fac parte din generații în care cuvântul de ordine de bază este viteza. Comunică rapid, se deplasează la fel, caută să ajungă mai repede la obiective importante în viață, astfel că vor căuta un angajator care le poate oferi gratificare imediată. Vor să știe că sunt apreciați sau măcar evaluați pentru munca lor, iar aceste lucruri trebuie să vină rapid, ceea ce pentru multe firme poate fi o mare provocare, din cauza ritmului de lucru lent și a procesului de luare de decizii mereu întârziat.

3. Arată o legătură între valorile firmei și cele ale angajaților

Acești angajați nu vor căuta numai un simplu job, ci și o experiență din care să se simtă mai bogați, mai împliniți, în care să găsească un rost dincolo de salariu și alte beneficii financiare. Spre exemplu, pentru a atrage candidați la interviuri, compania americană GL Group a publicat alături de anunțuri și un montaj video în care prezintă biroul în care viitorul angajat ar urma să lucreze, dar și un scurt discurs al celui care ar trebui să facă și angajarea în urma interviului. În acest fel, anunțurile seci despre o deschidere de job se transformă într-o experiență pentru un candidat, care poate vedea mai clar dacă se potrivește sau nu în imaginea de ansamblu a businessului.

4. Caută-i acolo unde sunt cu adevărat

Vremea CV-urilor depuse a trecut în foarte multe domenii, cu precădere în cele în care digitalizarea a reprezentat o prioritate. Astfel, recrutarea și angajarea noilor talente de pe piața muncii trebuie făcute prin adaptarea strategiei firmei la realitățile din piață. Grupurile de Facebook, conturile de LinkedIn, restul platformelor sociale, toate acestea pot fi folosite mult mai eficient acum pentru a putea contacta și intervieva un potențial angajat. Un business care merge în această direcție va avea șanse mai mari de a găsi angajați potriviți tocmai pentru că ar transmite un mesaj pozitiv despre cultura locului, care caută să fie în permanență la zi cu noile trenduri.

Competența și succesul se traduc de foarte multe ori și în abilitatea de adaptare la nevoile și soluțiile noi. Astfel, pentru angajați capabili să performeze în 2018, este important ca un business să folosească tehnici de recrutare și tehnologii cât mai la zi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii