Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Growth Summit |
|

De ce o gamă variată de produse poate avea un impact negativ asupra vânzărilor tale

Speaker în cadrul Growth Summit și autorul bestsellerului internațional „Yes! 50 secrets from the science of persuasion”, Steve Marin  susține că maximizarea numărului de sortimente oferite de o companie poate avea un impact negativ asupra vânzărilor acesteia.
Screen Shot 2015-04-20 at 18.49.56

În Vancouver, scrie Steve Martin, există un magazin numit „La Casa Gelato” care oferă toate aromele de înghețată la care ne-am fi putut gândi vreodată și la care nu, cum ar fi de păpădie sau curry. Businessul are un deosebit succes tocmai datorită celor 200 de arome neobișnuite care aduc companiei publicitate și a faptului că atunci când aleg, clienții cunosc produsul în sine.

Citește și sfaturile lui Ari Meisel, speaker în cadrul Growth Summit, despre CELE MAI BUNE METODE DE A-ȚI EFICIENTIZA TIMPUL

Totuși, subliniază Steve Martin, în repetate rânduri clienții nu știu ce vor până când nu li se arată posibilitățile pe care le au, iar de cele mai multe ori, puși în fața multor sortimente acestora li se pare dificil să ia o decizie.

Citește și sfaturile lui Steve Martin, speaker în cadrul Growth Summit, despre CUM O MICĂ SCHIMBARE ÎN COMUNICARE ÎȚI POATE DUBLA VÂNZĂRILE

De exemplu, cu câțiva ani în urmă, o marcă de șampon foarte populară și-a redus gama de la 25 de produse la 15, iar în scurt timp a înregistrat o creștere de 10% a vânzărilor.

Citește și sfaturile lui Verne Harnish, speaker în cadrul Growth Summit, despre IMPORTANȚA DE A AVEA UN COACH

Într-o serie de experimente din supermarketuri, clienților li s-au oferit între șase și 24 de mostre variate de gem, provenite de la același producător. Atunci când au fost puși în fața celor 24 de arome, doar 3% dintre aceștia au cumpărat unul dintre borcanele cu gem, iar când opțiunile s-au redus la șase, peste 30% dintre potențialii cumpărători au și devenit clienți.

Cercetătorii au arătat că atunci când li se prezintă prea multe posibilități, oamenii se simt împovărați în luarea unei decizii.

Steve Martin este speaker în cadrul GROWTH SUMMIT – Evenimentul la care se întâlnesc liderii companiilor în expansiune și va vorbi în intervalul 09.30 – 11.30  despre “Influența la muncă”. Înscrie-te acum la Growth Summit.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii