FacebookTwitterLinkedIn

„Semnalul nostru pentru candidați este să colaboreze cu mediul de afaceri pentru a dezvolta economia locală. Diaspora este o sursă valoroasă de cunoștințe și capital care poate fi accesată de administrația locală”, a adăugat Dragoș Anastasiu în cadrul conferinței organizate cu ocazia elaborării ghidului cu măsuri propuse pentru o administrare pro-business a orașelor.

Ghidul prezentat vine în sprijinul candidaţilor la alegerile locale şi oferă un cadru de măsuri economice pe care aceştia trebuie să le aibă în vedere, printre aceste măsuri numărându-se sprijinirea și promovarea antreprenoriatului, accesul IMM-urilor la finanțare adecvată, inovare, accesul la piețe și internaționalizarea IMM-urilor și reactivitatea administrației publice.

„Consider că unul dintre cele mai importante roluri în susţinerea dezvoltării economice din România îl ocupă managementul localitaţii, motorul economiei locale. Pe lângă abilitatea de manager a acestuia, viziunea axată pe dezvoltare, obiective măsurabile şi clare şi propuneri inovative, scopul fiecărui candidat trebuie să fie reprezentat de dezvoltarea economică a localităţii. Invităm candidaţii din întreg spectrul politic şi candidaţii independenţi să preia măsurile cuprinse în acest ghid” a precizat Florin Jianu, preşedintele Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România.

Vezi mai multe detalii aici: Ghid_masuri_economice_alegeri_locale