Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Lideri |
|

2Performant a înregistrat 2.734 de conturi noi de afiliați pe perioada pandemiei

În ultimele trei luni s-a înregistrat o creștere semnificativă a persoanelor care au început să facă marketing afiliat: 2.734 de conturi noi de afiliați în platforma 2Performant. Tehnologia companiei permite oricui este pasionat de online și digital să facă bani prin afiliere, iar până în prezent s-au înregistrat peste 14 milioane de euro sub formă de comisioane plătite către afiliații 2Performant.
 aboneaza-te
Screen Shot 2020-06-25 at 17.44.38

Marketingul afiliat reprezintă unul dintre domeniile care nu au fost afectate de criza generată de pandemie și odată cu accelerarea eCommerce-ului în această perioadă, creșterile înregistrate pe acest segment au fost considerabile. Analiza companiei 2Performant în cadrul propriei platforme de marketing afiliat arată nu numai o dublare a comerțului online în luna aprilie și creșteri semnificative pe toată perioada stării de urgență, ci și un interes crescut al oamenilor pentru a practica afilierea. Pe fondul crizei manifestate în ultimele luni și pe piața muncii, echipa 2Performant a observat o creștere a numărului de persoane care au început să facă marketing afiliat în cadrul platformei companiei. Cu alte cuvinte, tot mai mulți oameni sunt interesați de tehnologia care le permite să câștige bani din comisioaneși să își suplimenteze veniturile.

Astfel, în perioada martie – mai 2020, 2.734 de conturi noi de afiliați au fost înregistrate în cadrul platformei 2Performant. Totodată, în aceeași perioadă și comisioanele încasate de către afiliați au crescutconsiderabil față de anii trecuți, ca urmare a accelerării comerțului online, dar și a interesului crescut al brandurilor pentru astfel de campanii. În perioada 1-30 aprilie 2020, s-a înregistrat un total al comisioanelor afiliaților de 345.300 euro, ceea ce reprezintă o creștere de 75,9 %, iar între 1-31 mai comisioane de 366.700 euro, o creștere cu 58,1%.

Dintre cele 2.734 de conturi noi înregistrate în această perioadă, 383 au și încasat primii lor bani din afiliere. Deși nu este o modalitate ușoară de „a face bani de acasă”, pentru că marketingul afiliat necesită pregătire și cunoștințe de marketing și vânzări online, interesul sporit pentru acest domeniu este un semnal pozitiv pe o piață pe care rata șomajului a ajuns la 4,8% în luna aprilie 2020. Compania 2Performant oferă afiliaților nu numai tehnologiaprin care aceștia pot face bani, în mod transparent și automatizat, ci și consiliere. Grupul de Facebook Primii Pași în Afiliere este comunitatea de afiliați la început de drum, care numără 1.227 de membri, pe care echipa 2Performant îi susține cu know-how și sfaturi utile. În plus, Dorin Boerescu, CEO-ul companiei a lansat cursul „Cum să câștigi bani ca afiliat 2Performant” pe udemy.com, un curs de 3 ore dedicat oricărui marketer sau creator de conținut interesat să își monetizeze talentul digital prin marketing afiliat și la care s-au înscris 1.020 de persoane în perioada martie – mai 2020. De când a fost lansat și până în prezent, cursul însumează 50.274 de minute predate.

Interesul pentru marketingul afiliat în plină ascensiune

„Asistăm la o creștere a interesului pentru marketingul afiliat nu numai de partea brandurilor, ci și de partea celor care, prin afiliere, trimit trafic către aceste companii, câștigând bani pe măsura vânzărilor generate. Pandemia a adus cu sine o accelerare a online-ului, dar și o reactivare a domeniului freelancing, influențat atât de fenomenul work-from-home, cât și de schimbările de pe piața muncii. Previziunile pe plan internațional sunt că până în 2027 freelancerii vor reprezenta 50% din forța de muncă americană, așadar, în contextul gig economy existent cred că și în România acest tip de muncă va lua amploare. Mai mult, sunt studii care arată că tehnologia este cea care i-a ajutat pe cei mai mulți freelanceri să câștige bani, iar marketingul afiliat se înscrie în această linie. Marketingul afiliat pune tot mai mult accent pe performanță, pentru că în acest domeniu câștigi pe măsura vânzărilor generate. Cu cât ești mai performant, cu atât câștigi mai mult. Iar acesta este viitorul marketingului”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Marketingul afiliat a fost introdus pentru prima oară pe piața din România de către 2Performant (la vremea aceea 2Parale), companie care a generat în cei 12 ani de activitate peste 201 milioane de euro vânzări pentru magazinele online din platformăși peste 14 milioane de euro sub formă de comisioane plătite către afiliații săi. Înțeles ca publicitate plătită la cost pe vânzare, marketingul afiliat este marketingul viitorului și crește odată cu accelerarea la nivel mondial a eCommerce-ului. Acesta reprezintă modalitatea transparentă de colaborare dintre un magazin online și cei care pot trimite potențiali clienți către magazin, prin diferite forme de reclamă online, primind în schimb un comision pentru vânzările generate. Astăzi, peste 1.000 de branduri fac afiliere activ în România, 600 doar prin platforma companiei 2Performant, care a dezvoltat și operează propria tehnologie în acest domeniu.

În perioada stării de urgență, numărul afiliaților care au făcut bani a crescut cu 12,1%

Creșterile înregistrate în cadrul platformei arată un interes sporit al tot mai multor oameni de a accesa această tehnologie prin care pot ajunge să facă bani, după propriile reguli. Numărul record de afiliați noi înregistrați în platforma 2Performant în ultimele trei luni subliniază schimbările care au loc pe piața muncii, dar și pe segmentul percepției individuale asupra locului de muncă. De exemplu, numai în perioada stării de urgență, numărul afiliaților care au făcut bani a crescut cu 12,1%, aceștia înregistrând împreună în luna aprilie venituri de peste 10.000 euro/zi în medie.

Cine sunt afiliații? De la site-uri de conținut (publishing, blogging, proiecte dedicate) generalist sau comercial, nișat sau nu, la specialiști PayPerClick (Google & Facebook ads), publisheri (ziare, televiziuni, publicații online etc.), specialiști sau firme de email marketing, proiecte de cashback, agregatoare de produse pe o anumită industrie sau comparatoare de prețuri și comunități de shopping pe Facebook, afiliații funcționează ca o echipă extinsă de marketing care contribuie la vânzările companiilor din platformă. Pentru mulți dintre afiliați, acest tip de lucru devine chiar un stil de viață, pentru că o conexiune bună la Internet, inspirație și implicare le aduc acestora venituri câștigate flexibil, de oriunde s-ar afla.

În prezent, în platforma 2Performant au fost generate mii de conturi de afiliați, printre care se numără: Stirileprotv.ro, ING Bazar, BCRplusincont.ro, Bonusway.ro, Picodi.ro, Use-beez.ro, Andreea Balaban, Cuponeria.ro, Kuplio.ro, Myblog.ro, Pricy.ro, Clovis.ro, Mobilissimo.ro, Booknation.ro, precum și numeroși specialiști în marketing digital. În fiecare lună, mii de afiliați din platformă generează comisioane.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii