Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Zara își dublează vânzările peste nivelul anterior pandemiei

Cel mai mare retailer de modă din lume a rezistat impactului crizei Covid-19. Inditex, compania mamă a lanțului de magazine Zara, a înregistrat o creștere a vânzărilor peste cel de dinainte de pandemie și este din nou profitabilă.  
Locul 2 - Amancio Ortega, Zara, 79 de ani, căsătorit, 3 copii, 67 de miliarde de dolari, La Coruna, Spania

Grupul Inditex, care deține branduri precum Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti și Bershka, s-a pus din nou „pe picioare”. În al doilea trimestru grupul a obținut rezultate record care depășesc cifrele pre-Covid. Retailerul a înregistrat vânzări de  6,99 miliarde de euro, o creștere de 7% față de 2019, și un profit de 850 de milioane de euro.

În prima jumătate a anului încasările Zara au fost cu 49% mai mari decât în 2020, iar profitul a ajuns la 1,27 mld. euro. Compania a anunțat mai multe inițiative pentru a-și consolida creșterea. Zara Man va lansa o nouă gamă de îmbrăcăminte sport numită Zara Athleticz, iar brandul Uterqüe va fi complet integrat în Massimo Dutti de anul viitor.

Astfel, Uterqüe nu va mai avea propria rețea de magazine, dar gama de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii va fi disponibilă prin intermediul shop-ului online Massimo Dutti și în unele dintre magazinele fizice ale mărcii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii