Cautare




, Contributor

Telecom |
|

În 2016, Orange România a avut afaceri de 986,8 milioane de euro

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul al patrulea al anului 2016, disponibile la 31 decembrie.
Orange smart store

Astfel, în intervalul octombrie-decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 259,7 milioane de euro, în creștere cu 3,8% faţă de perioada similară a anului trecut, acesta fiind al șaptelea trimestru consecutiv de creștere a veniturilor. Cifra de afaceri totală pe 2016 este de 986,8 milioane de euro. La 31 decembrie 2016, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.388.000 clienți, numărul de abonați depășind pentru prima dată pragul de 5 milioane din totalul de clienți.

Citește și: În 2017, CA Technologies va realiza investiții de peste 1 miliard de dolari

2016 – Orange a intrat pe piața serviciilor fixe

În 2016, Orange a devenit și furnizor de servicii fixe în zona urbană, completând portofoliul existent de servicii de voce şi internet mobil, televiziune prin satelit şi internet fix prin tehnologia 4G cu servicii fixe de internet de mare viteză prin fibră şi televiziune prin cablu. Serviciile de televiziune prin satelit și cablu, Orange Home TV, au înregistrat în total 333.000 de abonați, cu o creștere de 20,9% în Q4 2016 comparativ cu perioada similară a anului anterior. Numărul de descărcări și actualizări ale Orange TV Go, aplicația care oferă acces la o gamă variată de conținut, direct pe telefon sau pe tabletă, a depășit pragul de 2 milioane la final de decembrie, în creștere cu 31% față de anul anterior.unnamed (1)

Tot în ultimul an, Orange a continuat investițiile în rețea prin extinderea acoperirii 4G pe principalele drumuri naționale și pe autostrăzile care leagă capitala de litoral și de partea de vest a țării, ajungând la un total de peste 6.700 de localități cu acoperire 4G. Aceste investiții constante în rețea au făcut ca, la final de 2016, Orange să dețină cea mai extinsă rețea 4G din România, acoperind 97% din populația urbană și 80% din populația totală a țării. De asemenea, ca urmare a extinderii rețelei și a dezvoltării portofoliului și ofertei de telefoane smart, traficul de internet mobil s-a dublat în 2016 vs 2015, iar traficul 4G a crescut de patru ori. Mai mult, această tendință este susținută și de vânzările de dispozitive conectate la smartphone destinate persoanelor fizice, vânzări care s-au triplat în 2016 vs 2015 (ceasuri smart/brațări fitness, VR, camere 360, drone, roboți, boxe bluetooth, senzori, proiectoare).

Liudmila Climoc„2016 a fost un an al creșterii și al inovației pentru Orange, într-un context de piață plin de provocări. Am fost atenți la nevoile clienților noștri, care își doresc conectivitate neîntreruptă, mobilitate și simplitate. Pentru a le oferi cele mai bune servicii și o experiență de client de neegalat și în 2017, ne vom concentra pe oferirea de servicii complete de comunicare, conectivitate sporită, susținută de o rețea performantă 4G, oferte avantajoase pentru client și soluții TIC integrate pentru afaceri”,  a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer în cadrul Orange România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii