
Forbes România își propune să promoveze adevărații eroi și modelele veritabile, pe cei care contribuie la progresul societății, la instituirea și consolidarea valorilor în sistemele existente.
Speakerii ediției 2018 ai Forbes Heroes au fost:
- Dr. Vasile Oșean – CEO & Founder MedySportLine și Fondator Climbing The World
- Dr. Adrian Stoica – Senior Research Scientist Supervisor, Robotic Systems Estimation, Decision and Control Group NASA Jet Propulsion Laboratory
- Dr. Florinela Cîrstina – Directorul spitalului Medicover și Quality and Regulatory Medical Director Medicover România
- Alexandra Furnea – MagicMakers la Magic Home
- Mircea Matei – Fondator Univrse
- Cornel Amariei – Founder .lumen & Head of Innovation, Continental Automotive
- Oana Gheorghiu – Vicepreședinte Asociația „ Dăruiește Viața”
- Dr. Dorin Bica – Medic specialist Neurochirurgie
- Andrei Avădanei – CEO BIT SENTINEL
- Ioan Istrate – – XPRIZE Visioneer, Antreprenor, Consultant
- Mihai Ivașcu – CEO & Founder Modex Tech
- Mya Țărmure – CEO & Fondator Small Academy
- Sorin Țărmure – Growth Hacker & Cofondator Small Academy
- Doru Trăscău – Fondatorul și solistul trupei The Mono Jacks
- Tiberiu Soare – Dirijorul Operei Naționale Române și al Symphactory Orchestra.
Eroii Forbes Heroes sunt oameni care au obținut succesul aplicând cele patru principii care marchează traseul reușitei: „Be brave & challenge everything”, „Practice & get better”, „Design, create & innovate”, „Step up & take the lead”.
Forbes România le mulțumește partenerilor celei de-a cincea ediții Forbes Heroes: BMW România și Carrefour România, în calitate de parteneri strategici; Tinmar, KFC, Medicover și Aqua Carpatica, în calitate de parteneri gold; AIESEC și Fundația Calea Victoriei în calitate de parteneri media.
Evenimentul a fost suținut de: Arcub Gabroveni, Jubile Catering, Hama, Printfox, Melarium, Teto, Profructta, Brigada de voluntari, Chilli Ideas, Hydrangea Film și Editura Litera.
Mai multe detalii despre eveniment puteți afla pe pagina de Facebook a Forbes România, https://www.facebook.com/forbesromania/.
Despre Forbes România
Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial.
În această perioadă, brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, al revistei trimestriale de lux și atitudine Up by Forbes România, precum și al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente «on-demand» sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.

Ketika ini siapa sih yang tak tahu web Judi Online yang sudah terkenal semenjak lama ini. Judi Online bandarqq sudah semenjak lama di kenal oleh orang dari dalam negeri hingga luar negeri sekali malah. Judi Online ini sangat sering kita dengar di mana malah. Malahan mulai dari orang tua, remaja hingga buah hati di bawah usia malah sudah mengenal Judi Online. Tetapi di Judi online ini selalu ada situasi sulit di dalamnya entah itu kecurangan, kekalahan atau malah dari pihak Judi Online tersebut.
Komplain yang terjadi di web Judi Online ini malah cukup susah untuk kita tanggapi. Sebab bahasa anggota itu berbeda beda dan ada juga yang kita tak mengerti. Sehingga kita bertanya kembali apa maksud dari kata dari anggota tersebut. Untuk itu mari kita bahas sebagian sistem untuk meghadapi complaint anggota dari web Judi Online.
MENJAWAB PERTANYAAN DAN COMPLAINT DARI MEMBER DENGAN SOPAN
Pastinya kita sangat menjaga kesopanan kita untuk membalas situasi sulit dan kendala para anggota. Entah itu soal kekalahan, pembagian kartu, kesulitan untuk mendaftar akun, bonus cashback, bonus referral ,proses deposit hingga proses untuk withdrawnya. Untuk membalas chat memang agak susah kita mengerti, apalagi bila kita berjumpa dengan anggota yang berbelit belit untuk bertanya. Atau anggota yang susah menjelaskan kendalanya dimana. Tetapi kita semestinya tetap bersabar dan sopan untuk menjawab complaint dari anggota tersebut. Sebab anggota adalah aset berharga bagi web, memberikan kepuasan dan pelayanan terbaik adalah kewajiban. Apabila kita tak bisa memberikan solusi dan pelayanan terbaik untuk anggota, bukan tak mungkin anggota akan berhenti bermain. Dan anggota pastinya akan merasa tak puas dengan pelayanannya kita.
Perlu kita ingat, bahwa web yang dirikan itu akan terus berkembang, bila pemainnya bertambah terus menerus. Dan web yang dirikan akan terpuruk bila kita tak melayani anggota kita dengan baik dan sopan. Tetapi anggota juga diwajibkan untuk membaca aturan yang berlaku, karena tiap web pasti mempunyai aturan sendiri. Apabila membaca tata tertibnya dengan teliti, anda pasti tahu akan aturan-aturan yang berlaku diwebsite yang kita daftarkan. Dan tak akan menjadi situasi sulit selama anda tak melanggar aturan tersebut.