FacebookTwitterLinkedIn

Se poate spune că cele 10 televiziuni – șapte generaliste și trei de știri (Antena 3, România TV și Realitatea TV) – dețin mai mult de trei sferturi din bugetul de publicitate consumat la începutul acestui an de piața TV. Restul de 46 de televiziuni a furnizat doar 22,2% din totalul audienței TV. Tendința de concentrare a publicității pe cele 10 stații este evidentă și se menține de mai mulți ani, mai cu seamă în primele luni ale unui an.    

Volumul de audiență total al celor 10 stații, în perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2014, a fost mai mic cu 1% față de cel de anul trecut. Din cele 10 televiziuni, patru au suferit scăderi ale audienței livrate – Kanal D (-17,4%), Acasă TV (-13,5%), Antena 3 (-13,6%) și Național TV (-13,2%). Creșteri de publicitate au înregistrat: Antena 1 (2,3%), Prima TV (5,7%), Antena Stars (49%), România TV (42,9%) și Realitatea TV (27%). O singură televiziune și menținut bugetul de anul trecut, Pro TV (- 0,5%). 

Citește și Pro TV S.A. a livrat mai multă audiență decât Intact Media Group în primele două luni ale anului 2014