FacebookTwitterLinkedIn

1. Produsul tău e mai ușor de achiziționat

Clienții urăsc să piardă timpul cu operațiuni complicate de achziție și plată. Ei sunt adesea dispuși să îți plătească puțin mai mult dacă tu poți simplifica procesul prin care cumpără de la tine, în comparație cu oriunde altundeva.

2. Produsul tău e livrat mai repede

Clienții, ca oricine altcineva, vor satisfacție imediată, în special atunci când trebuie să și plătească. Dacă poți satisface dorințele clienților mai rapid decât competitorii, de obicei vor plăti un premium.

3. Produsul tău are o caracteristică “must have”

Clienții uneori sunt fixați pe o anumită caracteristică, deși nu le este necesară. De exemplu, o companie a plătit în plus 100.000 de dolari pentru un software publishing care putea să modeleze textul în jurul formei unei mâini, caracteristică de care avuseseră nevoie o singură dată în trecut.

4. Produsul tău crește reputația clientului

Clienții cumpără bunuri de lux pentru că acestea îi fac să pară și să se simtă bogați. Aceeași dinamică operează și în lumea business, ceea ce explică de ce companiile încă achiziționează sisteme ERP foarte scumpe.

5. Produsul tău are cheltuieli de întreținere mai reduse

Nu este totul doar despre preț… este despre timpul și banii pe care clientul îi va cheltui după ce cumpără. De exemplu, un iPad costă mai mult decât un notebook Windows dar necesită mai puțină întreținere, fiind astfel mai ieftin pe termen lung.

6. Serviciul tău pentru clienți este mai prietenos

Companiile subestimează furia pe care o simt clienții atunci când au parte de un serviciu pentru clienți oribil. Pe de altă parte, clienții vor plăti mai mult dacă știu că problemele lor sunt rezolvate rapid și într-o manieră prietenoasă.

7. Diferența de preț nu merită efortul

Clienții vor continua să cumpere un produs mai scump dacă diferența dintre prețul tău și prețul competitorilor nu este suficient de mare.

8. Clientul te place pe tine personal

Clienții sunt oameni și oamenii preferă să facă afaceri cu prietenii. Acesta este un motiv bun pentru care un evoluția relației este crucială în relațiile cu clienții.

9. Clientul vrea altceva de la tine

În general, un client va plăti mai mult pentru un produs dacă urmărește de exemplu un job în compania ta, sau vrea acces la contactele tale de business.

10. Clientul se extinde rapid

Clienții care cresc atât de repede încât se chinuie să profite de toate oportunitățile nu mai au timp să-și facă griji pentru prețul fiecărui lucru.