Cautare




, Contributor

Antreprenori |
|

10 metode prin care poţi detecta o oportunitate

E dificil să găseşti feluri prin care să concurezi. Odată ce ai o perspectivă promiţătoare, nu-ţi este garantat că va fi una de succes. Trebuie să transformi acea perspectivă grozavă într-o afacere înfloritoare, lucru foarte dificil. Mai jos sunt prezentate 10 metode pe care le-ai putea încerca pentru a găsi un loc pe piaţă, potrivit forbes.com.
succes_cariera_afaceri.jpg

1.            Îmbunătăţeşte. Alege un produs simplu şi fă-l special, fie prin a-i creşte valoarea, fie prin a-l cataloga drept produs de lux.

 

2.            Degradează. Alege un produs care a fost dintotdeauna asociat cu statutul şi redu-l la conceptul de bază.

 

3.            Îmbină. Sunt anumite servicii sau produse care sunt deseori complementare. În loc să soliciţi oamenilor să plătească pentru ele separat, combină-le!

 

4.            Dezbină. Opusul a ceea ce scrie mai sus. Întreabă-te ce compomente ale produselor pot fi vândute individual.

 

5.            Transportă. Dacă un produs se vinde într-o zonă, încearcă să-l vinzi şi în alta. Dacă stai să te gândeşti, aşa stau lucrurile şi în import sau export!

 

6.            Vânzări de masă. Adoptă o idee care a existat într-o zonă mică şi verifică dacă e corespunzătoare. Aşa se întâmplă cu produsele companiilor înainte să devină populare.

 

7.            Gaseste o nişă. Dacă există mulţi competitori în domeniul tău, iar publicul potenţial e mare, e mai bine să ţinteşti către un singur segment specific, decât să încerci să ajungi la toată lumea.

 

8.            Gândeşte în stil mare. E bine să ai mai multe produse înrudite între ele, nu doar unul!

 

9.            Gândeşte în stil mic. Poate fi considerat echivalent cu găsirea unei nişe. Oferă lucruri mărunte, aparent nesemnificative.

 

10.            Preţul. Preţurile sunt un mod de a te diferenţia de competitori.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii