Cautare




, Contributor

DWF

AdNews |
|

10 Avantaje Unice ale Content Marketing-ului

Content marketingul joacă un rol foarte important în promovarea afacerilor, mai ales în contextul actual, când fiecare afacere încearcă să se facă cunoscută în mediul online. Ce este content marketingul însă și cum poate el să ajute efectiv proprietarii de afaceri?

 Iată câteva întrebări la care găsim răspuns în cele ce urmează.

 

Ce este content marketingul?

Ideea de content marketing însumează totalitatea elementelor de conținut care sunt realizate pentru dezvoltarea și promovarea unei afaceri, aducând în discuție și elemente foarte importante de brand awareness. Pe scurt, sintagma de content marketing reprezintă conținutul adresat utilizatorilor și potențialilor clienți, creat cu scopul de a promova sau de a face cunoscută o afacere.

 

Care sunt avantajele content marketingului?

Conținutul nu are doar efecte la nivel de promovare sau de oferire a unei soluții. De regulă content marketingul este făcut cu ajutorul unei echipe de specialiști care iau în calcul toți factorii care pot aduce un plus în dezvoltarea unui business. Iată un top al celor mai importante avantaje pe care le oferă content marketingul.

 

  1. Prin content marketing de calitate devii o sursă credibilă de informare

Destul de mulți proprietari de afaceri iau în calcul doar ideea de a scrie optimizat pentru motoarele de căutare, pierzând din vedere cel mai important aspect și anume utilizatorul. Ca un utilizator / client să devină recurent el trebuie să găsească la tine informațiile sau soluțiile la întrebările pe care le are. 

 

De aceea în content marketing se pune un foarte mare accent pe copywriting documentat, pentru că o sursă credibilă de informare va crește organic și se va face cunoscută în special prin calitatea informațiilor oferite.

 

  1. Prin content marketing ești mai bine plasat în clasamentul motoarelor de căutare

Strâns relaționat de afirmația de mai devreme, scrierea pentru motoarele de căutare este la fel de importantă ca și scrierea de conținut pentru utilizator. O optimizare corectă, cu tehnici SEO, te va ajuta să crești organic, deoarece motoarele de căutare răsplătesc conținutul de calitate care răspunde nevoilor utilizatorilor. 

 

Folosirea cuvintelor cheie (plus long tail keyword), a meta descrierilor, a meta tag-urilor și a optimizării de imagini poate fi o soluție excelentă de creștere prin content marketing.

 

  1. Content marketing egal mai mult trafic

Discuția este mai amplă aici, deoarece ar trebui să știi că în anul 2021 se pune foarte mare accent pe conținut de calitate. Da, conținutul este rege și de aceea, pentru a beneficia de mai mult trafic, va trebui să elaborezi strategii care să te ajute să oferi mereu calitate și informație. 

 

Un plan editorial, realizarea vizualurilor și bineînțeles analizarea performanțelor site-ului cu ajutorul unor unele potrivite (Google Analytics, Search Console) te vor ajuta să obții mai mult trafic în site-ul tău. 

 

  1. Creșterea autorității domeniului

Un DA puternic este întotdeauna apreciat de către utilizatori, dar mai ales de către motoarele de căutare. Practic, cu cât autoritatea domeniului va fi mai mare, cu atât Google va considera că ești o sursă relevantă de informare, iar acest lucru se poate concretiza într-o poziționare cât mai bună în clasamentul Google.

 

  1. Creșterea valorii brandului

Prin conținut îți promovezi afacerea, indiferent dacă vorbim despre blog, advertoriale, Facebook Ads, Instagram Ads sau Google Ads. Felul în care transmiți informațiile, conținutul în sine, te reprezintă și te prezintă în fața utilizatorilor, adică a potențialilor clienți. 

 

  1. Creșterea vânzărilor

Crearea conținutului calitativ înseamnă adesea să nu vinzi scriind despre caracteristicile produselor ci să vinzi experiențele care derivă din folosirea acestora. Content marketingul are unelte speciale care te vor ajuta în acest sens, iar pentru aceasta este nevoie și de aportul unor specialiști în domeniu sau a unei firme de marketing care să te ajute cu crearea de conținut de calitate.

 

  1. Consolidarea încrederii clienților

În mediul online este foarte important să păstrezi o bună relație cu clienții tăi. Pentru a face acest lucru trebuie mai înainte de orice să fii prezent. Postările, comentariile pe rețele sociale sau articolele de presă sunt o modalitate foarte bună de a-ți consolida poziția pe piață dar și relația cu clienții. 

 

  1. Content marketingul deschide ușile cunoașterii

Nu de puține ori se întâmplă ca proprietarii de afaceri să își cunoască foarte bine produsele, dar nu și pe cele ale competitorilor direcți. Content marketingul te ajută să înțelegi că și competiția e bună, că ai de învățat și că poți fi tu cel mai bun câtă vreme înțelegi care este nevoia reală a utilizatorilor cărora te adresezi.

 

  1. Content marketingul crește gradul de expunere al companiei

Spre deosebire de offline, unde opțiunile de promovare sunt oarecum limitate, în online un brand poate crește aproape peste noapte. Puterea stă exact în content marketing și în ideile pe care specialiștii cu care lucrezi le implementează astfel încât afacerea ta să crească armonios.

 

Uneori este nevoie doar de o sclipire la nivel de marketing pentru ca lucrurile să încline balanța în favoarea ta, iar content marketingul se axează foarte mult pe aceste detalii. De aceea este important să nu lucrezi singur, ci să faci un brainstorming al ideilor împreună cu specialiștii, pentru a vedea ce poți face pentru a te expune cât mai mult și pentru a te bucura de vizibilitate.

  1. Content marketingul este o soluție economică de promovare

Realizarea de conținut pentru afacerea ta este una dintre cele mai eficiente, sigure și economice metode de a te promova deoarece în prezent o companie se poate face cunoscută cel mai repede doar în acest mod. Față de alte metode de promovare care costă destul de mult, content marketingul îți oferă o soluție eficientă de a te bucura de expunerea dorită, fără a fi nevoit să plătești în plus.

 

Aceste avantaje sunt doar o mică parte din ceea ce poate face content marketingul pentru afacerea ta. Stabilind încă de la început un plan eficient de marketing te vei putea bucura de rezultate deosebite, chiar de la începutul implementării soluțiilor creative.

 

Dacă și pentru tine este important ca afacerea ta să devină cunoscută și să genereze vânzări, atunci  content marketingul este cea mai bună soluție pentru tine. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii