Cautare




, Contributor

Social media |
|

10 ani de YouTube: un milliard de vizionări, un milion de advertiseri și milioane de artiști

Un studiu realizat de Variety a demonstrat faptul că celebritățile create de YouTube sunt mult mai urmărite decât cele mainstream.
2. Youtube

Acest lucuru se întâmplă pentru că, se pare, este mai ușor să empatizezi cu starurile create de YouTube, scrie forbes.com. Un exemplu este Felix Arvid Ulf Kjellberg, cunoscut sub numele de Pewdiepie, cel care deţine cel mai popular canal de YouTube din toate timpurile, cu peste 35 de milioane de abonați. Un clip pe care l-a postat pe 3 aprilie a ajuns rapid la 3,5 milioane de vizualizări.

Adevărul este că nimeni, nici măcar Pewdiepie însuşi, nu ştie cum a ajuns vedetă, dar se știe că poți face bani din YouTube cu maxime șanse de popularitate . Milioane de useri încearcă acest lucru în fiecare zi ; în medie,  de o oră de material este uploadat în fiecare secundă a zilei pe YouTube, dar doar un procent minim reuşește să-şi formeze o audienţă atât de largă şi loială încât să renunţe la job-ul lor.

Conceptul de YouTube este realizat încât să devină vital pentru fiecare, dovedind că a jucat un rol important în producerea schimbării politice şi sociale; identificând nedreptatea, expunând frauda, şi chiar folosit pentru naţiuni luptătoare pentru a se îndemna reciproc cu materiale agresive şi şocante. În 2004, publicul a fost uimit când au descoperit că un hipster olandez care se joacă pe computer la masa din bucătărie poate deveni de 2 ori mai popular decât oricine. Acest lucru generând o generaţie de artişti imitatori, care se bucură de o popularitate extraordinară, influenţă şi amprenta socială decât celebrităţile Hollywood-ului precum, Tom Cruise şi Jenifer Lawrence, chiar şi Brangelina.

YouTube-ul, deși nu este singura platformă actuală în care userii pot posta clipuri, site-ul este de departe cel mai sigur și cel mai popular, cu peste un miliard de useri ( Facebook-ul are mai mult de 1,2 miliarde de useri, dar distribuția video-urilor este încă la început).

Acest lucru înseamnă că numărul de distribuire este atât de largă din veniturile de publicitate, care valorau 2 miliarde de dolari în 2012, o creștere de 60 % față de anul anterior. YouTube spune că are peste un milion de advertiseri, cei mai mulți cu afaceri mici, și procentul de 85% din reclamelor lor pot fi ignorate. Pentru fiecare dată în care o reclamă este vizualizată de 1000 de ori, Youtube are un venit de 20-25 de dolari conform site-ului Celebrity Net Worth. Înainte userii aplicau pentru a fi membri în programul de parteneri a companiei pentru a câștiga bani, fiind acceptați doar dacă îndeplineau un target de followeri. În prezent, site-ul a ușurat „munca” userilor  cu un nou program de venituri cu un simplu click pe butonul de „monetise” distribuind un clip video popular.

Youtube vrea să producă mai mult conținut cu o calitate superioară, susținând că veniturile partenerilor au fost peste 50% în 2014. Compania a deschis „YouTube spaces”. Locuri unde se poate înregistra și se poate frace editare, în Los Angeles, Tokyo, Londra, New York și Sao Paolo, care a ajutat să producă peste 50 de milioane de ore de vizionare de la 60.000 de oameni și 6.500 de video-uri. YouTube declară că au investit „zeci de milioane” de dolari într-un conținut ID, un sistem de management a drepturilor de autor care a rezultat în a plăti peste 1 miliard  partenerilor care și-au monetizat cererile folosind sistemul.

Odată cu creșterea viralității, se mărește și numărul userilor populari. YouTube și-a optimizat platforma cu adăugarea unei liste de sugestii variate, iar alegerile user-ilor demonstrează fapul că starurile YouTube-ului devin mai populare decât cele din filme și TV. Astfel că YouTube-ul acum se raportează în principal la viralitate și se ocupă de problemele audiențelor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii