Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

1 milion de euro pentru noua identitate Alexandrion

shutterstock_brandy.jpg
Alexandrion investeşte într-un rebranding pentru brandy-ul din care a vândut până în prezent 85 de milioane de sticle.

La 17 ani de la lansarea pe piaţă, Alexandrion Grup Romania a lansat o nouă identitate vizuală şi un nou ambalaj pentru cunoscutul brandy pe care îl produce.

Dezvoltarea noii sticle Alexandrion a început în urmă cu 2 ani, în urma unei licitaţii internaţionale, câştigată de agenţia Cartils Branding & Packaging Design din Amsterdam. Compania estimează la  aproximativ 1 milion de euro investiţia în tot ce înseamnă noua identitate Alexandrion : campanie de comunicare, producţie şi politici de menţinere a preţului actual.

De la lansarea brandului în urmă cu 17 ani şi până în prezent au fost vândute 85 de milioane de sticle Alexandrion.  Anul trecut s-a încheiat cu o cifră de afaceri de aproape 22 de miloane de euro, iar pentru acest an reprezentanţii companiei prognozează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro.

Campania de comunicare «Alexandrion, Noul Clasic» cuprinde acţiuni de BTL, PR şi beneficiază de un spot TV ce va fi difuzat începand cu luna noiembrie. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii