Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Turner International şi Bigballs Media au semnat un parteneriat strategic

Divizia pentru inovaţii a Turner International a anunțat pe 2 februarie o investiție de capital în compania de sport digital Bigballs Media (BBM), companie ce a creat platforma digitală COPA90 cu conținut de fotbal care a înregistrat cea mai rapidă creștere mondială în mediul digital, informează Media Expres. 
Turner

Fondurile vor fi folosite pentru extinderea la nivel internaţional a companiei BBM, dezvoltare de conținut şi distribuție, dar și creşterea capacităţii de stocare a datelor. Investiția urmărește expansiunea la nivel internaţional și poziționarea Copa90 ca fiind un brand media de fotbal pentru tineret.

Divizia de inovaţii a Turner International a fost creată recent și se concentrează asupra oportunităților de inovație, dezvoltare și achiziți. Investiția a fost anunțată la doar o lună de la fondarea acestui grup și demonstrează angajamentul companiei de a fi din ce în ce mai prezentă în mediu digital sportiv.

În paralel, Turner și BBM au semnat un acord comercial care urmărește dezvoltarea mai multor oportunități atât pentru Turner, cât și pentru BBM, din punct de vedere al distribuției și al expertizei în crearea de conținut. Parteneriatul extinde relația comercială existentă deja prin brandul digital sportiv Bleacher Report, o altă divizie a Turner.

Acordul comercial include strategii de creare de conținut multibrand, pentru parteneri şi pentru televiziunile și site-urile proprii, dar şi găsirea de noi oportunități de sponsorizare. De asemenea, acordul facilitează dezvoltarea BBM în cadrul portofoliului Turner, care include și Esporte Interativo, Turner Sports și CNN. În plus, Aksel van der Wal, coordonatorul diviziei de inovaţii, va face parte din consiliul de administraţie al BBM, iar Alex Vargas, COO Bleacher Report, va deveni observator în consiliu.

_DSC6144.jpg

 „Parteneriatul cu branduri relevante este cheia strategiei noastre de dezvoltare în mediul digital actual”, a spus Aksel van der Wal (foto), Vicepreședinte Executiv, divizia pentru inovaţii, Turner International. Colaborarea cu BBM este o oportunitate extraordinară ca să găsim noi modalități de a genera audienţă, în mod particular să creştem interacțiunea cu generația millennials și, în același timp, să punem la dispoziție noi platforme pentru agențiile de publicitate. Este genul de parteneriat pe care dorim să îl stabilim de acum înainte.”

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE LA NIVEL NAȚIONAL – IANUARIE 2017

Tom Thirlwall, CEO BBM, spune că: „Ambiția noastră este ca până în 2018, atunci când va avea loc Cupa Mondială de Fotbal, să devenim cel mai influent brand în ceea ce privește mass-media dedicată fotbalului, iar această investiție și acest parteneriat cu Turner reprezintă un pas decisiv în a transforma aceste planuri în realitate. Avem un interes semnificativ în ceea ce ne privește, dar Turner a fost de parte cel mai convingător datorită echipei lor, viziunii și a oportunităților strategice pentru ambele companii. Investiția ne va permite să accelerăm creșterea în piețele noastre cheie, să consolidăm partea de distribuție, să extindem echipele comerciale în Europa și Statele Unite ale Americii și, bineînțeles, să continuăm să dezvoltăm conținut pentru fani”.

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – IANUARIE 2017

La rândul său, Alex Vargas, COO Bleacher Report, a declarat că: „Bleacher Report și Copa90 muncesc cu pasiune pentru fanii fotbalului din întreaga lume. Suntem foarte încântați de această investiție și ne dorim să facem un pas mai departe în dezvoltarea relațiilor noastre existente. Colaborarea populară cu Snapchat „Saturdays Are Lit” a stabilit o valoare de referință pentru acest tip de colaborări extaordinare pe care dorim să le dezvoltăm împreună”.

Investiţia în BBM este ultima dintr-o serie de alte investiţii făcute de Turner în spaţiul digital, dar şi prima făcută într-o companie care îşi are sediul în afara graniţelor americane. Colaborarea este o urmare a investițiilor similare făcute anul trecut în Refinery29 și Mashable.

Compania a achizitionat, de asemenea, un pachet majoritar din iStreamPlanet în 2015. Turner a extins recent Bleacher Raport și a făcut noi investiții în CNN Digital. Pe plan internațional, a lansat o suită de noi aplicații pentru branduri din propriul portofoliu, cum ar fi: CNN, Cartoon Network, Boomerang şi Adult Swim.

Turner International opereză în prezent branduri printre care CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies, dar şi reţele în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi Asia Pacific.TBS face parte din familia Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 175 de posturi de televiziune, 38 de branduri în 33 de limbi, în mai mult de 200 de ţări. Turner Broadcasting este o companie Time Warner.

Copa90 este o platformă media pentru fanii fotbalului din întreaga lume, specializată în crearea de conţinut în afara meciurilor propriu-zise.

Copa90 a înregistrat peste 1,5 miliarde de vizualizări video și 12 milioane de abonați, fără a deține drepturi în fotbal.

Formatele sale de succes includ FIFA & Chill, Comments Below și Derby Days. Printre parteneri, se numără Adidas, Nissan si Hyundai.

În 2016, Copa90 a fost declarat cel mai bun website de sport, câştigând în faţa celor de la ESPN, WWE și Vice-Sport.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii