FacebookTwitterLinkedIn

Piața TV din România, monitorizată de serviciile Kantar Media (59 de televiziuni), a avut o medie în prime time (orele 19:00 – 24:00) de 7.499.000 de telespectatori pe minut la nivel urban în anul 2016, în scădere cu 205.000 față de anul precedent.

Marile televiziuni și-au mărit audiența pe acest segment: Pro TV (+22.000 de persoane), Antena 1 (17.000) și Kanal D (64.000).

De remarcat este intrarea în Top 10 a canalului de sport DigiSport 1 (RCS & RDS), propulsat de meciurile de fotbal din competițiile interne și internaționale.

Și în urban, televiziunile publice TVR 1 și TVR 2 au pierdut audiență față de 2015: 22.000 de orășeni, respectiv 6.000.

Televiziuni care au suferit pierderi de audiență în prime time față de anul precedent: Antena 3 (-53.000), Național TV (-38.000), Prima TV (-9.000), Acasă TV (-89.000), B1 TV (-17.000), Realitatea TV (-16.000) și Sport.ro (-9.000).

Televiziuni care au câștigat audiență: România TV (+30.000 de persoane), AXN (11.000), Happy Channel (14.000), Minimax (17.000), DolceSport 2 (16.000) și Dolce Sport (9.000).

Se constată că Pro TV, Antena 1 și Kanal D au fost televiziunile care au captat atenția celor mai mulți orășeni în 2016.

Cele mai mici ratinguri înregistrate în urban, prime time, au înregistrat televiziunile Nașul TV (1.000 telespectatori pe minut), MTV România (1.000), H!T Music (2.000), Animal Planet, TLC, Național 24 Plus, Dolce Sport 2, Music Channel și Dolce Sport 2, fiecare cu o medie de 3.000 de persoane pe minut.

VEZI TOPUL TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL ÎN ANUL 2016!