Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul radiourilor cu cele mai mari vânzări de publicitate în 2017

Bugetele de publicitate atrase de Radio ZU și Europa FM au crescut în 2017 cu 13,4%, respectiv 16,7%. Kiss FM a suferit o pierdere de 5,3% a volumului brut de publicitate (rate card). Canalul de stat Radio România Actualități și crescut volumul brut cu 32,3%.
radio bun

Radio ZU este rețeaua cu cel mai mare buget de publicitate vândut în 2017, având un volum brut de 55,5 milioane de euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Monitorizările bugetelor de publicitate s-au făcut pe baza tarifelor-listă (rate card) pentru fiecare stație în parte. Din acest valori n-au fost scăzute discounturile și gratuitățile.

Volumul brut de la Radio ZU este mai mare cu 13,4% față de anul 2016.

Pe locul secund în topul publicității a urcat Europa FM, care a realizat un volum brut de 48,05 milioane de euro (rate card), în creștere cu 16,7% față de bugetul din 2016. Astfel, Europa FM a depășit în volum rețeaua Kiss FM, care a avut un buget de 40,1 milioane de euro (rate card). Bugetul de la Kiss FM a scăzut cu 5,3%. De altfel, Kiss FM (-5,3%) și Pro FM (-13%) sunt singurele rețele din cele 11 monitorizate de BRAT care au suferit pierderi de publicitate în 2017.

VEZI CARE AU FOST CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA RADIO ÎN 2017

Bugetele celorlalte stații au evoluat astfel: Magic FM (1,5%), Radio România Actualități (32,3%), Digi FM (67,2%), Virgin Radio (68,4%) și Rock FM (3,4%).

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii