Cautare




, Contributor

Tech |
|

Topul celor mai valoroase branduri în 2015

Schimbările membrilor din funcțiile de conducere în cadrul companiilor de succes sunt cu dus și întors. Pot fi chiar mai dure atunci când simbolul unei companii este înlocuit. Branduri precum Nike și Starbucks % au regresat după ce Phil Knight și Howard Schultz au demisionat din funcțiile de conducere ale companiilor respective.
1. Apple

Steve Jobs a fost demis de la Apple  în 1985 și compania a intrat în pragul falimentului la începuturile anilor ’90. Dar când Jobs s-a întors, în 1996 în conducerea companiei, a dus compania la înălțimi fără precedent.

În ceea ce privește ultima tranziție Apple, compania continuă să funcționeze bine sub conducerea lui Tim Cook, care l-a înlocuit pe Jobs în 2011. „Brandul construit de Apple este atât de puternic și se dezvoltă în continuare”, spune Kevin Lane Keller, expert în branding și profesor la Dartmouth’s Tuck School of Business, potrivit Forbes.com.

VEZI AICI TOPUL CELOR MAI VALOROASE BRANDURI DIN LUME

1. Apple

Brandul Apple valorează acum 145,3 miliarde de dolari după socoteleile noastre, în creștere cu 17% față de 2014. Brandul a urcat în topul Forbes al celor mai valoroase branduri din lume pentru a cincea oară și valorează de două  ori mai mai mult decât orice alt brand de pe planetă.

Compania a vândut 74,8 milioane de smarphone-ri la nivel modial în al patrulea trimestru al anului 2014, înregistrând creșteri în vânzări de 49%. A fost primul trimestru când Apple a vândut mai multe telefoane decât Samsung începând cu 2011 (Samsung și-a reocupat primul loc în primul trimestru al lui 2015). Apple a înregistrat în al patrulea trimestru un profit de 18 miliarde de dolari, în creștere cu 33% față de 2013.

Câtă vreme Samsung cheltuie patru miliarde de dolari pe reclame pentru a atrage consumatori, Apple a alocat doar o treime, la fel ca anul trecut, adică 1,2 miliarde de dolari. Compania se bazează pe fanii pasionați mai mult decât pe Madison Avenue să le promoveze produsele.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii