FacebookTwitterLinkedIn

Datele furnizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) arată că, față de trimestrul similar al anului 2015, în intervalul iulie – septembrie 2016, mediile tirajului brut și difuzat ale presei scrise sunt mai mari cu 4%, respectiv 5%.

Media tirajului vândut, în perioada iulie-septembrie 2016, a fost mai redusă cu aproximativ 10% decât cea din trimestrul al treilea al anului 2015.

În fruntea topului ziarelor naționale se află tabloidul „Click!”, cu o medie de 79.387 de exemplare vândute pe ediție.

Ziarul Lumina, editat de Patriarhia Română, a avut o medie de 21.785 de exemplare vândute pe ediție, peste „Evenimentul Zilei” (10.835), „România liberă” (9.691) și „Adevărul” (8.094).

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).