Cautare




, Contributor

Tech |
|

Șeful eMAG „invită” micii producători români în magazinul online

*Mici producători, ONG-uri și PFA-uri care produc în România pot vinde pe eMAG
28. Iulian Stanciu_Director General eMAG

eMAG, cel mai mare retailer online din țara noastră, invită micii antreprenori din țara noastră să-și vândă produsele în magazinul online, pe platforma eMAG Marketplace. Inițiativa companiei, denumită „Deschide România”, a fost creată pentru a-i ajuta pe antreprenori să crească, dar și pentru a stimula economia țării, a declarat Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG.

De program vor beneficia aproximativ 400 de producători locali în primul an, iar investiția inițială va ajunge la peste 1 milion de lei. Cei care se înscriu vor beneficia de comisioane mai mici în comparație cu firmele mai mari prezente în Marketplace, în medie, cu 50% față de cele standard, iar ONG-urile înscrise în proiect vor beneficia de comision 0%.

„Creșterea pe care am observat-o în Marketplace ne-a dus spre această idee. Ne-am dat seama că noi avem clienții și sunt foarte mulți antreprenori mici din România care au timp, talent și cunosc tradițiile noastre. Ei sunt baza unei economii sănătoase. Prin acest proiect am pus toate cele de mai sus cap la cap. (…) Ne dorim un ecosistem de susținere a antreprenoriatului românesc, putem integra în platformă un număr nelimitat de antreprenori și de produse”, a detaliat Stanciu.

Pentru primul an, eMAG estimează că aproximativ 400 de producători se vor înscrie în proiect și vor lista in jur de 50.000 de produse, iar platforma va genera pentru aceștia vânzări de peste 14 milioane de lei. În prezent, în eMAG Marketplace există 32 de producători locali cu cifră de afaceri de până la 500.000 de lei, cu peste 5.000 de produse, listate în 98 de categorii. Cumulat, până acum, aceștia au înregistrat vânzări de peste 600.000 de lei.

Citește și: La eMAG, cumpărăturile de pe mobil au depășit cu 26% desktop-ul, în 2016

Cine se poate înscrie în program?

În program se pot înscrie, indiferent de domeniul de activitate și cu excepția industriei alimentare, mici producători, ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și PFA-uri care realizează produse meșteșugărești. Cifra de afaceri a acestora poate să fie de până la 500.000 de lei, înregistrată în ultimul an fiscal încheiat.

În următorii cinci ani de la lansarea „Deschide România”, comercianții înscriși în program vor cumula, prin intermediul platformei eMAG Marketplace, vânzări de 100 de milioane de lei. Comercianții care doresc să vândă pe platforma eMAG Marketplace în cadrul programului „Deschide România” trebuie să producă exclusiv în România, cu respectarea tuturor normelor și prevederilor legale, iar produsele lor pot fi inclusiv produse meșteșugărești, realizate în serii mici.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii