Cautare


Nr. 177- România, încotro?

Nr. 177- România, încotro?
  • Regăsirea timpului

    Cum îmbină un tânăr antreprenor pasiunile cu afacerile începute de familia sa și, mai ales, cum pasiunile pot genera noi afaceri.

  • 100% Românesc

    Un adevărat „fashionist” știe că accesoriile fac diferența. Iar Bogdan Voiculescu, creatorul șosetelor Madam Mitza, și-a construit afacerea pentru această nișă.

  • În pas de street food

    Inspirație: o emisiune tv. Motivație: pasiunea pentru mâncare. Adăugați curaj (după preferință) și lăsați la dospit 4 luni.

  • Pe barba mea

    Un loc creat special pentru bărbați, tot de către un bărbat. Nu vorbim despre discriminare, ci despre frizeria de altădată.

  • Fără adversar

    Din Melbourne și până în București este suficient timp pentru a creiona o afacere, iar destinația pentru doi tineri a fost o școală de tenis care ne învață despre atitudine și eroul din noi.

  • România, încotro?

    Alegerile parlamentare din decembrie vor decide dacă România își va continua drumul spre consolidarea democrației și progres sau va derapa spre condiția unei țări corupte, pradă ușoară pentru interesele Rusiei.

  • Pe termen lung

    Ciprian Lăduncă, CFO al Metropolitan Life România, întrevede razele creșterii pieței de asigurări de viață.

  • Cum investim contra inflației

    Trei alternative pentru momentul când prețurile cresc iar dobânzile stau la zero.

  • Săraca bancă bogată

    Care sunt, pentru clienți, consecințele profitabilității surprinzătoare pe care a înregistrat-o sistemul bancar după primele nouă luni ale anului.

  • Sfârșitul globalizării

    Cum se explică valul „populist“ al momentului și cum se pot pregăti românii pentru el.

  • Made in China

    În care este vorba despre câteva dintre motivele pentru care cuvintele de mai sus alcătuiesc una dintre cele mai populare expresii din lume.

  • Advertorial: Nomad, distracția din vârful centrului istoric

    Locația „ideală“ într-un București vechi nu este ușor de găsit. Dar pentru Nomad, localul din cerul Centrului Istoric, cei doi ani de căutări au meritat.

  • BrandVoice Graphtech Design

    Ca brand românesc de 18 ANI pe piață producem mobilier comercial și semnalistică pentru Philip Morris, Nestle, British American Tobacco, Coca-Cola și alte companii multinaționale.

  • BrandVoice 24services: O afacere curată

    24services, o afacere începută acum aproape doi ani, își propune să facă să „strălucească“ 120.000 de metri pătrați de spații de birouri în 2017.

  • BrandVoice EventStuff: Îți dorești un eveniment reușit?

    Echiparea și decorul, elemente importante în reușita unui eveniment  De la câteva scaune simpatice pentru o activare de brand, la corturi deosebite pentru mii de invitați, EVENTSTUFF deține soluția.

  • BrandVoice Gebrüder Weiss: Cel mai eficient operator logistic din România

    Gebrüder Weiss își consolidează cota de piață, situându-se în top 5 în clasamentul companiilor de profil din România.

  • BrandVoice: HUAWEI makes it possible pe piața din România

    Introspecțiile unui 2016 aflat sub semnul Huawei și predicțiile pentru un 2017 presărat cu tehnologii inovatoare.

  • Spectacolul reducerilor

    După șase ani de la apariția variantei locale a „Black Friday”, 80% dintre români sunt familiarizați cu această „sărbătoare a reducerilor”. Iar cifrele avansează.

  • Când trăiești cu rea-credință

    Deși nu este în temă ori nu s-a documentat suficient într-o problemă, omul simte nevoia să-și dea cu părerea. Mai mult, el critică (fără argumente), desființează sau nu se lasă până nu „ciupește” problema cu răutate. În cazul acesta se poate găsi o scuză: inocență, prostie, lene, imbecilitate. Dar când în spatele acestei atitudini se află o motivație ascunsă ori o agendă subterană, atunci avem de-a face cu rea-credință. Mult mai periculoasă decât prostia!

  • Cel mai curat

    Știți cum sunt reclamele acelea la detergenți, când tocmai se lansează noul model și încep comparațiile cu variantele anterioare? Noul detergent este, de fiecare dată, mai eficient, adică spală mai mult decât precedentul, folosind aceeași cantitate, sau vine cu arome noi și alte beneficii suplimentare. Dar, la fel de important, aproape niciodată noul detergent nu este mai ieftin decât precedentul.