, Forbes Staff

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Radiourile cu cele mai mari venituri din publicitate în primul trimestru 2013

shutterstock_129298928.jpg
Rețeaua Kiss FM a difuzat 15.012 de spoturi în primele trei luni ale acestui an, în valoare brută de 5.407.773 euro (rate card), conform monitorizărilor Biroului Român de Audit al Tirajelor. Este radioul cu cele mai mari venituri din publicitate. Pe locul secund se află Radio ZU, cu 14.197 clipuri, în valoare brută de 4.688.655 euro (calculat la rate card).

Cele opt rețele de radio, cuprinse în studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Radio” (MIPR), realizat de BRAT, au atras un volum brut de publicitate de 18,79 milioane de euro (calculat la tarifele-listă), în primul trimsetru al acestui an.

Pe primele două locuri în topul radiourilor cu cele mai mari volume brute se află Kiss FM și Radio ZU.

Pe al treilea loc se află Europa FM, cu 10.134 de clipuri, reprezentând 2.696.462 euro (calculat la rate card).

Alte radiouri cu volume mari de publicitate: Pro FM (9.597 spoturi – 2.680.788 euro), Magic FM (6.986 spoturi – 1.577.236 euro), Radio România Actualități (3.518 – 1.180.986 euro), Radio 21 (2.161 – 286.812 euro) și Rock FM (1.941 – 273.204 euro).


EXITCARD

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.
*

Comentarii

Nu există comentarii