Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Auto |
|

Premieră: Renault-Nissan, proprietarul Dacia, devine cel mai mare producător auto din lume, depășind Volkswagen

Alianța Renault-Nissan, extinsă în urma achiziționării Mitsubishi Motors, a depășit, în primul semestru din acest an, grupul german Volkswagen AG, devenind în premieră cel mai mare producător auto din lume, transmit AP și Kyodo, informează Agerpres.  
Renault Scenic Xmod

Vânzările Renault-Nissan pe plan global au crescut cu 7%, în primele șase luni din 2017, la 5,27 milioane de vehicule, în timp ce VW a livrat 5,16 milioane de vehicule. Toyota Motor Corp, al doilea producător auto din lume în 2016, a raportat vineri o creștere a vânzărilor de 2,7%, în aceeași perioadă, la 5,13 milioane de vehicule, iar General Motors a livrat 4,68 milioane de vehicule.

Carlos Ghosn, președinte și directorul general al Renault-Nissan, a afirmat: „Vom continua să reducem semnificativ costurile și să ne majorăm prezența pe piața globală, în timp ce vom menține standarde tehnologice solide și vom oferi clienților modele electrice inovatoare.

În primele șase luni din acest an, grupul Renault a vândut 1,88 milioane de vehicule, un avans de 10,4% față de primul semestru din 2016. Toate brandurile grupului au raportat creșteri ale vânzărilor și ale cotei de piață. Brandurile Renault și Dacia au avut livrări record, Renault fiind al doilea cel mai vândut brand din Europa.

Renault și Nissan au un parteneriat din anul 1999, prin care Renault deține 44,3% din acțiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acțiunile Renault. În același an, Renault a preluat Dacia, pe care a relansat-o în 2004, cu modelul Logan.

Proprietarul Peugeot preia operațiunile Opel pentru 2,2 miliarde de euro

În mai, PSA Group, producătorul Peugeot și Citroen, a ajuns la un acord cu General Motors să achiziționeze operațiunile Opel, inclusiv Vaxhaull, pentru 2,2 miliarde de euro (2,3 miliarde de dolari). Noua uniune viza depășirea Renault-Nissan, „eternul loc secund”, dar se pare că șansele sunt slabe.

Grupul Iulius vrea să se asocieze cu CCIR pentru a reconstrui un proiect imobiliar mixt de sute de milioane de euro în jurul Romexpo

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii