Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Pentru generația Millennials fericirea constă în libertate și control

Generația Millennials abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generații, determinând implicații profunde asupra marketingului de brand.
tineri_studenti_elevi.jpg

Aceasta e concluzia esențială a ultimului studiu global ZenithOptimedia, rețeaua din care face parte Zenith România, asupra vieții celor din generația Millennials, cei care astăzi sunt între 18 și 34 ani. Studiul e sugestiv intitulat „În căutarea fericirii” (The Pursuit of Happiness).

Pentru a înțelege rolul pe care îl poate juca un brand în viața tinerilor, au fost interveviați 6.000 de „millennials” din peste 10 țări, în mediul digital.

Millennials resping atât manifestările generației Baby Boomer (persoanele născute în perioada de explozie demografică de după cel de-al Doilea Război Mondial), cât și aspirațiile consumeriste ale tinerilor din anii ‘80 și ’90. Este generația cu cea mai mare înclinație către fericirea individuală.

În contrast cu idealurile hedoniste ale generațiilor anterioare, tinerii din categoria Millennials consideră sănătatea, stabilitatea financiară, cariera, educația și urmărirea propriilor visuri și pasiuni ca fiind definitorii pentru dobândirea fericirii. Această generație are nevoie să dețina controlul pentru a se bucura de avantajele libertății.

Recesiunea extinsă, dezvoltarea tehnologică și extinderea libertăților individuale le-au modelat atitudinea față de viață. Aceștia și-au fondat conceptul de fericire pe baza unui cumul de factori, care se pot împărți în două categorii cheie: libertatea și controlul.

Cei care dețin controlul carierei se declara cu 56% mai fericiți decât cei care nu au control în aceasta zonă. Cei care au control asupra pasiunilor și intereselor lor sunt cu 55% mai fericiți. Iar cei care dețin controlul asupra vieții sociale sunt cu 35% mai fericiți.

Este vital pentru fericirea acestei generații să dețină „experiențe memorabile”. E important cum te manifești ca individ, nu ce bunuri deții. Astfel, nu e surprinzătoare importanța rețelelor sociale în viața lor, social media reprezentând principala platformă de expunere a poveștilor de viață.

Doar 17% dintre ei văd în achiziționarea unei case un reper al maturității și doar 21% consideră căsătoria un indicator al faptului că au devenit maturi. Mai puțin de jumătate (39%) văd în plecarea din casa părinților un element cheie al maturității lor.

Reperul maturitatii pentru tinerii de astăzi este reprezentat de urmatoarele aspecte: rezolvarea problemelor (47%), luarea deciziilor (59%) și independența financiară (60%).

Studiul global „În căutarea fericirii” a cuprins 10 țări: Argentina, Australia, China, Franta, Mexic, Rusia, Spania, Emiratele Arabe, Anglia si USA.

Studiul calitativ online a avut un număr de 300 de participanți, iar cel cantitativ – 5.800 de participanți.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii