Cautare




, Staff

Lifestyle |
|

(P) Termalia – Primul eveniment exclusivist de Business & Networking Spa, Termalism și Turism Medical din România

Termalia este un eveniment internațional de business & networking dedicat Termalismului, unde doar 100 de invitați printre care manageri sau owneri de spa-uri sau hoteluri de lux din România, atent selectați, vor avea acces.
Isabela Vasile

Antreprenor și specialist în comunicare și PR, Fondator și Organizator consacrat de Evenimente profesionale în domeniul beauty, spa & wellness și medical estetic în România Isabela Vasile, owner Rouge Media, a lansat cu mult entuziasm, în urmă cu aproape 10 ani, expoziția Cosmobeauty București. De curând s-au alăturat și alte două proiecte îndrăznețe: Termalia – Internațional Business & Networking Spa & Turism medical Event și prima Expoziție Profesională Beauty dezvoltată în și pentru zona de Nord-Vest a României, Beauty Focus Oradea, aflată anul acesta la ediția cu numărul 2.

Interviu cu Isabela Vasile, Fondator Termalia

1. Isabela, spune-ne ce anume reprezintă Termalia?

Tendintele pieței Spa arată că avem în față un sector cu o dinamică proprie și în plină creștere. Pe lângă Spa-ul tradițional au apărut terapiile Spa anti-aging, de prevenție și coaching, consumatorii fiind interesați de serviciile care le îmbunătățesc stilul de viață. Privind cu atenție acest sector în plină expansiune și în România, am lansat Termalia, un eveniment internațional de business & networking dedicat Termalismului. Sub patronajul CIDESCO – The World Standard for Beauty & Spa Therapy și desfășurat în Capitala Art Nouveau a Apelor Termale – Oradea – cu susținerea Asociației de Promovare a Turismului în Oradea și în Regiune (Visit Oradea) și Forbes Life, în calitate de Exclusivist Media Partner.

Termalia se bucură, în premieră pentru România, de prezența unor nume selecte ale domeniului, speakeri, influenceri internaționali și naționali și chiar critici Spa. Prin prisma prezentărilor, studiilor de caz și dezbaterilor, Termalia își propune să devină platforma cea mai vie de dialog a acestui sector din România. Obiectivul Termalia este acela de a crea networking și relații de business, astfel încât piața de SPA din România să se dezvolte în acord cu specificitatea sa, dar și în strânsă legătură cu dinamica pieței SPA din Europa, în mod special.

 

2. Aminteai mai devreme de invitații în exclusivitate. Cine sunt speakerii prezenți la Termalia?

Termalia se bucură de participarea extraordinară a Vicepreședintelui CIDESCO Internațional, Karin Lupgens, a dr. Andrea Bovero, Președinte CIDESCO Italia și Fondator Life Excellence, dr. Gisberto Caccia, chimist și cosmetolog, Tatiana Tudorache Lungu – Naos Skin Care, Simona Dan și Raluca Mihalachioiu – The Public Advisor, Liliana Paraipan – Mentor Global Wellness, Ádám Ruszinko/President of MEME (Hungarian Health Tourism Marketing Union), Mihai Jurcă-Director Executiv al Asociației de Promovare a Turismului în Oradea și în regiune și Adrian Foghis – Director Zonă Metropolitană Oradea.

 

3. În concluzie, Isabela, cui se adresează acest eveniment?

Termalia este primul eveniment din România desfășurat sub înaltul patronaj CIDESCO și dedicat investitorilor, managerilor și operatorilor din domeniul spa&wellness, turism medical, dar și furnizorilor de echipamente și produse spa, medicale & wellness. Astfel, doar 100 de invitați – manageri sau owneri de spa-uri sau hoteluri  de 4 și 5 stele cu arie wellness din România, atent selectați, vor avea acces la Termalia. O parte dintre aceștia vor primi și trofeele de Excelență în cadrul  Galei Industriei de Spa și Termalism, Termalia 2017.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii