Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lanțul de multiplexuri Cine Grand România își schimbă numele și identitatea vizuală în Cine Globe

Începând din 26 mai, Cine Grand România devine Cine Globe România. Rebrandingul ajută compania să transmită mai bine strategia internațională de extindere, iar România se numără printre primele țări care se bucură de această schimbare.
Cine Globe 4

Noua identitate a brandului reprezintă un element important al strategiei internaționale de extindere și dezvoltare. Cine Globe are un logo și o comunicare vizuală noi, dar oferă clienților aceleași servicii de calitate, la prețuri la fel de accesibile.

Amitabh Vardhan, CEO Cine Globe, a declarat: „Cine Globe este brandul prin care ne dorim să exprimăm cât mai bine obiectivele pe care compania noastră le are la nivel internațional: de a le oferi clienților noștri cele mai bune servicii într-un mediu elegant și relaxant, oriunde în lume. Suntem prezenți pe trei continente (America de Nord, Europa și Asia) și ne-am dorit ca și brandul să reprezinte acest lucru și să se alinieze misiunii și valorilor pe care le promovăm. Rebrandingul în Cine Globe este menit să întârească încrederea clienților noștri că beneficiază de servicii de înaltă calitate, demne de un brand internațional”.

Cine Globe România se pregătește de încă două lansări: Cine Globe Sibiu și Cine Globe Suceava.

Lanțul de cinematografe continuă dezvoltarea și la nivel internațional, anul trecut a inaugurat un nou multiplex în SUA, iar anul acesta continuă abordarea altor piețe din Europa.

Cine Globe este un lanț internațional de multiplex-uri, o rețea fondată de un grup de profesioniști cu zeci de ani experiență în domeniile administrației și proiecției cinematografice.

Pe lângă multiplex-urile deschise în Europa (România și Bulgaria), compania are investiții și în Statele Unite, China și India. Totodată, compania este în curs de a-şi consolida prezenţa pe pieţele din India, Bulgaria, România, China şi America de Nord.

COMPANIILE DE AUTOMOBILE CU CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE PE RADIO

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii