Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

JanssenRomâniaVoice |
|

JanssenRomâniaVoice: „Împreună pentru fiecare zi de mâine” – Platforma de implicare în comunitate realizată de Janssen Romania

Companiile farmaceutice au un rol și o misiune cu două valenţe.
Christian Rodseth_Janssen_Community platform

 

Christian Rodseth, Manager General Janssen România

Pe de o parte, vorbim despre furnizarea de tratamente inovatoare și abordări transformaționale în domeniul sănătății care au potenţialul să îmbunătăţească şi să salveze vieţi omeneşti. Pe de altă parte, trebuie avută în vedere contribuția companiilor în societate– definită de programele destinate comunităților care se adresează unor categorii diverse de beneficiari: pacienți, vârstnici, copii și populațiile vulnerabile, în general. Scopul este acela de a susţine oamenii în reluarea vieţilor anterioare îmbolnăvirii astfel încât să îşi poată continua rolul de contributori activi în societate.

„Credem în potenţialul parteneriatelor pentru a susţine inovaţia în toate aspectele ei.” 

La Janssen, compania farmaceutică a Johnson&Johnson Romania, credem în potenţialul pe care parteneriatele îl au pentru a debloca și a susține inovația în mai multe aspecte ale acesteia. Fie că vorbim despre centrele noastre de cercetare şi dezvoltare sau despre portofoliul nostru de medicamente inovatoare, este evident faptul că, datorită acestora, numeroşi pacienţi beneficiază în prezent de o viaţă mai bună. Anul acesta, în decembrie, am lansat platforma de comunicare „Împreună pentru fiecare zi de mâine”, care evidențiază atenția pe care o acordăm comunității locale și care integrează majoritatea programelor pe care le-am dezvoltat și pe care le-am sprijinit între 2016 – 2017.

 

Cât de importantă este implicarea în CSR pentru Janssen Romania?

 Misiunea noastră este să adresăm nevoile medicale nesatisfăcute, oriunde în lume unde compania noastră este prezentă. În primul rând, facem acest lucru prin intermediul portofoliului nostru de medicamente inovatoare în onco-hematologie, neuroștiințe, boli infecțioase și imunologie. Apoi, este implicarea și susținerea pe care o acordăm oamenilor, o componentă care transcede aspectele legate de medicamentele pe care le dezvoltăm. Este foarte important să avem o perspectivă clară și realistă asupra nevoilor fiecărei comunităţi în care suntem prezenţi. Acesta este singurul mod în care putem construi o zi de mâine mai bună pentru pacienţi, aparţinători şi profesionişti din domeniul sănătăţii.

 

Programele Janssen România pentru comunitate sunt complementare cu cele ale companiei mamă, Johnson & Johnson, în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). În 2016 Johnson & Johnson a investit 7,7 milioane de lire sterline în programe de CSR pentru regiunea EMEA.

 

Atunci când lansăm sau susţinem programe adresate comunităţii iniţiate de partenerii noştri sociali, dorim să consolidăm eforturile noastre în asigurarea unei stări de sănătate mai bune a românilor.

 

În ce programe adresate comunităților se implică compania?

Platforma noastră pentru comunitate, Împreună pentru fiecare zi de mâine, se axează pe trei piloni strategici. Primul dintre aceştia este dedicat ‚sănătăţii femeilor şi copiilor’, deoarece ei sunt cheia în construirea unei comunități productive și puternice. Datorită celui de-al doilea pilon care abordează ‚prevenirea afecțiunilor’ în rândul populațiilor vulnerabile, am reuşit până acum să stabilim o serie de colaborări cu partenerii locali pentru a creşte nivelul de cunoştinţe despre modul în care riscul de a contracta o afecţiune poate fi redus. Cel de-al treilea pilon strategic se referă la întărirea ‚capabilităţilor personalului medical’. Acesta are obiectivul de a facilita dezvoltarea continuă a competențelor și cunoștințelor profesioniștilor din domeniul sănătății, un proces care îi poate susţine pe practicieni în oferirea de servicii la standarde îmbunătăţite.

 

Care sunt cele mai importante programe de CSR ale companiei?

Este important să avem o viziune clară asupra tuturor aspectelor legate de nevoile pacienților, deoarece acest lucru ne permite să continuăm cu succes dezvoltarea de medicamente inovatoare, să ajutăm la vindecarea bolilor, să îmbunătățim și să prelungim viața pacienților. Unele dintre inițiativele noastre dedicate pacienților includ, de exemplu, oferirea de teste gratuite de imagistică pentru pacienții cu cancer de prostată, teste gratuite necesare în scleroza multiplă și programe de sprijin pentru pacienți cu schizofrenie etc.

 

Dincolo de cele de mai sus, ne-am concentrat asupra programelor de educație și mentorat. Un exemplu este Hacking Health Hackathon (28-29 octombrie 2017), cel mai important hackathon pe teme de sănătate din Europa Centrală și de Est, organizat în România de compania mamă Johnson&Johnson, în parteneriat cu Smart Everything Everywhere (SEE). Din 100 de participanți, 21 de echipe și 21 de proiecte participante, au fost selectate trei echipe câștigătoare. Soluţiile lor digitale inovatoare au potențialul de a contribui la prevenția și educația în domeniul sănătății, și de a spori accesul la servicii medicale, medicamente și dispozitive medicale al pacienţilor. Fiecare dintre cele trei echipe câștigătoare a primit de la Johnson&Johnson Romania câte o finanțare de tip pre-seed, în valoare de 5.000 USD. Această finanţare le oferă câştigătorilor oportunitatea de a-și dezvolta soluțiile digitale, în timp ce se află sub mentoratul partenerilor noştri, SEE.

 

Ce impact aţi avut cu aceste programe de CSR?

Între 2016 și 2017 programele noastre dedicate comunităților din România s-au concretizat în 38 de parteneriate, care au inclus asociații de pacienți și organizații nonguvernamentale. În acești doi ani am reușit să susținem și să inițiem 90 de proiecte al căror scop a fost îmbunătăţirea sănătăţii şi calităţii vieţilor românilor – peste 14.000 de beneficiari. Şi în anii următori ne vom continua misiunea şi angajamentul pe care ni le-am asumat faţă de pacienţii români şi de comunităţile locale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii