Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Italienii de la Ariston Thermo, prezenți și în România, au achiziționat pachetul majoritar al americanilor HTP

Grupul Ariston Thermo, producător de echipamente destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră, a achiziționat pachetul majoritar de acțiuni al HTP, unul dintre cei mai importanți jucători ai pieței de profil din Statele Unite ale Americii.
?????????????????????????????????????????????????????

Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.

Anul trecut, HTP, care are sediul central în New Bedford (Massachusetts) a realizat vânzări de 87 de milioane de dolari (aproximativ 80 de milioane de euro), cu 235 de angajați și două fabrici. Vânzările îl poziționează drept unul dintre cei mai dinamici jucători din industria americană, cu o rată de creștere de peste 10% pe an, în ultimii cinci ani.

Prin preluarea pachetului majoritar din cadrul HTP, Ariston Thermo își consolidează prezența pe piața nord-americană. Aceasta este a doua preluare, după achiziționarea companiei canadiene NTI, în august 2016. Având în vedere gamele de produse și punctele forte ale acestora, cele două companii sunt complementare.

Cu această nouă achiziție, Ariston Thermo își continuă extinderea, consolidându-și prezența pe piața din America de Nord. HTP este un brand puternic, avȃnd o gamă largă de produse inovatoare, în linie cu oferta și strategia Ariston Thermo. Ȋn plus, prezența facilităților de producție locală și, mai ales, expertiza echipei manageriale, vor permite Ariston Thermo să își accelereze dezvoltarea pe o piață relevantă, cum este America de Nord, și să completeze cu succes achiziția NTI de acum un an”, a explicat Paolo Merloni, președintele executiv al Ariston Thermo.

Fondat în 1950, grupul italian Ariston Thermo are vânzări anuale de 1,43 miliarde de euro, din care 90% provin din afara Italiei. Grupul vinde anual șapte milioane de produse (35 de milioane de componente) în peste 150 de țări. Ariston Thermo are 6.900 de angajați la nivel global, iar managmentul este preponderent, în proporție de 90%, asigurat de managerii din țările unde este prezentă compania.

În România, Ariston Thermo a avut anul trecut afaceri de 154,7 milioane de lei (34,5 milioane de euro), un profit de 15,3 milioane de lei (3,4 milioane de euro), cu aproximativ 85 de angajați. Portofoliul Ariston Thermo România este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Elco, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat şi panouri solare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii