Cautare




, Contributor

Redactor-șef al revistei lunare ,,ForbesLife" & redactor-şef al revistei trimestriale ,,UP by Forbes".

Lifestyle |
|

House of cookies: poveste cu prăjituri și spirit antreprenorial

,,House of cookies" înseamnă Felicia și Marius, cei doi cofetari-șefi din căsuța cu prăjituri. Ceea ce ne-a plăcut cel mai tare la povestea istorisită de Felicia a fost faptul că... nu e poveste. Are pasiune, dar și mult realism al antreprenorului care a trecut prin toate și și-a păstrat entuziasmul.
IMG_1414

Ce a fost înainte de „House of Cookies“?

Înainte de House of Cookies au fost 8 ani într-un departament de vânzări dintr-o multinațională și 2 ani de căutări ale „jobului perfect“ care au culminat cu decizia de a lucra în propria firmă. Sunt o persoană atentă la detalii și perfecționistă, de mică  am fost atrasă de domeniile creative și am cochetat cu fotografia sau pictura pe textile. De partea analitică și de cifre se ocupă mai mult asociatul meu, Marius. Înainte de House of Cookies a fost și un curs de cofetar, o experiență de lucru de 2 luni într-un hotel de 5 stele din București și ulterior diploma acreditată de cofetar și patiser.

Cum a venit ideea?

Nu pot să zic că am visat de mică să am propria cofetărie, pur și simplu sunt o mare amatoare de dulciuri și în mod special de ciocolată. Am identificat  în piață o nevoie acută de un dulce de calitate și de servicii pe măsură, am găsit un prieten/asociat pe aceeași lungime de undă și de la o primă discuție până la înființarea propriu zisă a firmei a durat o săptămână, apoi șase luni până la amenajarea laboratorului, a spațiului de vânzare, obținerea avizelor necesare și deschiderea.

Am visat la o căsuță mică și drăguță, cu prăjituri bune și design prietenos, am găsit locul, l-am făcut să se potrivească visului nostru și de aici a fost simplu. Cumva numele a venit de la sine.

Care a fost investiția inițială cu care a pornit proiectul?

Bugetul inițial a fost de aproximativ 30.000 euro, dar totalul depășește această sumă, deoarece investim și în prezent în accesorii, utilaje, cursuri de perfecționare și nu numai.

Ce crezi că e altfel la „House of Cookies“?

Vrem să fim cunoscuți prin calitatea produselor și a serviciilor și nu să vindem o poveste. Este posibil să sune mai bine „povestea unei foste corporatiste care și-a găsit vocația la 30 de ani și acum are afacerea visurilor, că ea gătește folosind doar produse bio sau cumpărate din piață, că vinde, face facturi, livrează și mai are și timp liber“. Realitatea este însă că am avem în echipă o  cofetăreasă cu experiență de peste 12 ani în domeniu și bunătățile sunt rezultatul experienței ei și al muncii întregii echipe.

În plus, folosim ingrediente premium: frișcă naturală, ciocolată belgiană, unt gras de 82%, lapte, ouă, fructe proaspete. Dar acestea nu sunt „bio” în adevăratul sens al termenului (ca în „poveste“), ci de calitate superioară. Pe scurt, deviza noastră este „fără compromisuri“, începând de la ingrediente, rețete, servicii și până la „povestea“ pe care o transmitem clienților noștri.

Care este produsul-vedetă de pană acum?

Cred că premiul se dispută între „Guinness Cake“ (mousse de ciocolată neagră, blat pufos de cacao cu bere neagră), „Mousse de ciocolată albă cu fructe de padure“ (mousse ciocolată albă, fructe de pădure asortate, blat de cacao) și Cheesecake (cremă de brânză, biscuiți făcuți în propriul laborator, unt și fructe). Nu putem nominaliza un singur produs, suntem mândri de toate produsele noastre și de faptul că până acum am reușit în fiecare lună să venim cu ceva nou.

RAD_4871

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii