, Contributor

Redactor

Tech |
|

Frisbo se așteaptă la afaceri de 1 milion de euro, până la finele anului

Frisbo, prima platformă de e-fulfillment din România, activă pe piață din februarie 2014, a rulat în primele șase luni de activitate comenzi online de peste 500.000 euro și se așteaptă la o dublare a sumei, până la sfârșitul anului.
shutterstock_169474442

Platforma Frisbo a fost lansată la începutul anului de Okian, unul dintre principalii comercianți de carte din România, investiția ridicându-se la 500.000 de euro. Compania mizează prin acest serviciu de e-fulfillment, pe benefiul adus de transformarea costurilor operaționale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea mărfii, facturarea, împachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului într-un cost direct, fix și predictibil.

Compania din Brașov are, în prezent, un portofoliu alcătuit din 10 clienți, în marea lor majoritate din zona fashion și de cosmetice. Frisbo gestionează procesele operaționale și logistice a acestor business-uri din țară, localizate în orașe precum București, Cluj-Napoca, Brașov, Zalău, Sibiu și Oradea, dar și din afară, din țări precum Germania și Republica Moldova, care urmează să vândă online în România.

Depozitul Frisbo din Brașov, cu o capacitate integrală de 1.400 de metri pătrați, este ocupat în proporție de 20% și pregătește pentru livrare o medie de câteva sute de comenzi pe zi. Serviciul de e-fulfillment a livrat, în total, de la momentul lansării, peste 100.000 de produse cumpărate online.

Bogdan Colceriu_CEO Frisbo„Modul în care am început să creștem și să fim percepuți de comercianți ne confirmă faptul că e-fulfillmentul este un serviciu necesar în online-ul românesc, mai ales dacă ne raportăm la startup-uri și la retailerii străini care vor să vândă în România și, din motive evidente, preferă să o facă online”, declară Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare sau chiar gestionare website, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor


EXITCARD

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.
*

Comentarii

Nu există comentarii