, Forbes Staff

Shopping |
|

Fashion Days lansează colecțiile S/S cu 20 de branduri noi și sub o nouă platformă de comunicare

Fashion Days, retailer online de fashion, introduce campania de lansare a noilor colecții primăvară/vară prin intermediul noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”. Colecțiile S/S introduc 20 de branduri noi,  în premieră pe magazinul online.
Fashion Days #wearconfidence  women

Andrei Chirila_Chief Marketing Officer Fashion Days“Încrederea în sine este unul dintre criteriile menționate de peste 90% dintre clienții Fashion Days din România, Bulgaria și Ungaria atunci când vorbim despre efectul pieselor vestimentare asupra felului în care aceștia se simt. (…) Noile branduri și colecții Fashion Days ale sezonului primăvară/vară îi vor inspira pe clienții noștri să descopere acel articol special, care să le confere un plus de încredere”, a declarat Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days.

Colecțiile primăvară/vară lansate sub umbrela platformei „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” introduc 20 de branduri noi,  în premieră pe Fashiondays.ro, care completează portofoliul de produse. De la genți marca Pollini și JYDC London, piese vestimentare din denim de la Replay și G-Star, încălțăminte de la Superga, Polo Ralph Lauren, Cat, Rider, Ipanema, Melissa, Camper, Lacoste, Replay, G-Star, S’Oliver, Bugatti și Aldo, piese de lenjerie intimă de la Ted Baker și Sloggi, la îmbrăcăminte pentru copii de la Aygey și Frankie Morello.

Citește și: DPD: „Coletele livrate de Mărțișor au fost mai multe decât cele de Crăciun”

Noua campanie Fashion Days va beneficia de un plan de comunicare 360 în toate cele trei țări în care activează: de la TV, online, print și până la activări în social media.

Fashion Days a înregistrat în 2016 în România o cifră de afaceri de 136 milioane de lei, cu 29% mai mare față de anul precedent. Pentru acest an, retailerul online estimează afaceri cu 50% mai mari față de 2016. Echipa Fashion Days numără în prezent aproximativ 500 angajați în cele 3 țări. Compania a intrat în portofoliu eMAG, în 2015.


Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.
*

Comentarii

Nu există comentarii