Cautare




, Staff

Tech |
|

Fashion Days a avut o cifră de afaceri de 119 mil. lei în România, în primele opt luni ale anului, în creștere cu 70%

Retailerul online de modă Fashion Days a înregistrat o cifră de afaceri de 119 milioane de lei, în primele opt luni ale anului, în România, cu 70% mai mare față de perioada similară a anului precedent. La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval.
Robert Berza general manager Fashion Days (1)

La nivelul întregului an 2017, Fashion Days estimează o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.

„În România și regiunea în care suntem prezenți, ne-am propus, de la începutul anului, să creștem foarte mult pe toate palierele, atât la nivelul vânzărilor, a numărului de clienți, a brandurilor din ofertă și să accelerăm investițiile pentru a sprijini creșterile estimate. În cele trei țări în care suntem prezenți, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienți au comandat de pe Fashion Days și, doar de la începutul anului, am vândut peste 2,18 milioane de produse”, declară Robert Berza, CEO Fashion Days.

Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil, spre care se îndreaptă și majoritatea eforturilor de comunicare ale brandului. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil Fashion Days.

Creșterile înregistrate de Fashion Days în intervalul analizat au fost susținute și de introducerea a peste 90 de branduri noi în oferta Fashion Days, de investiții în campanii de marketing, cât și de introducerea de noi servicii, precum lansarea instrumentului Fit Finder, care identifică și recomandă măsura potrivită fiecărui client.

Pe parcursul anului 2017, Fashion Days a extins linia de producție pentru brandul propriu, Zee Lane, prin lansarea colecțiilor de ceasuri și costume de baie, în completarea celor de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, reprezentate prin liniile Zee Lane, Zee Lane Denim, Zee Lane Collection și Zee Lane Kids. În prezent, vânzările pentru Zee Lane reprezintă 10% din totalul vânzărilor Fashion Days în România, Bulgaria și Ungaria.

Investițiile realizate de la începutului anului au fost direcționate în IT în procese precum integrarea platformelor online Fashion Days în cadrul grupului Dante International, în dezvoltarea echipelor, inclusiv prin programe de training, cât și în campanii de promovare, ca parte a strategiei de marketing și comunicare a brandului.

Din această vară, Fashion Days a introdus posibilitatea deschiderii și verificării coletelor în momentul livrării.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii