Cautare




, Contributor

Travel |
|

Eximtur, cifră de afaceri de 40 de milioane de euro în 2014

În 2014, agenţia de turism Eximtur a înregistrat o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, în crestere cu 9% față de anul precedent.
TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI - 2013

Serviciile de business travel şi organizarea de evenimente au reprezentat 63% din sumă Divizia de vacanțe și călătorii a înregistrat o creștere de circa 4%, iar cea de incoming a crescut ca pondere pentru companie de șase ori, aducând în România turiști din Austria, Slovenia și Marea Britanie. În 2014, compania a plătit taxe și impozite de peste un milion de euro, potrivit informaţiilor Eximtur.

Cea mai performantă dintre divizii a fost anul trecut Eximtur Business, cu o creștere a serviciilor asigurate clienților companii private și instituții publice de peste 14%.

Centrele de business travel ale Eximtur din București, Timișoara, Cluj-Napoca și Sibiu au înregistrat creșteri importante de cifră a vânzărilor și anume, 18%, 17%, 23%, respectiv 5%, pentru un număr de peste 100.000 de persoane care au călătorit pe destinații externe și interne cu scop de afaceri.

“Investițiile noastre în oameni, în echipa de management, branding și consultanță specializată în călătorii de afaceri au dat rezultate. Vom continua investițiile în această divizie deoarece avem consultanți experimentați de travel și vrem să joace un rol important în afacere și pe viitor”, declară Lucia Nora Morariu, președinte-director general Eximtur.

Eximtur Business a câștigat în 2014 peste 70 de clienți noi, companii private și instituții publice. Divizia a organizat peste 100 de evenimente, în special traininguri, team-building-uri și petreceri de firmă pentru clienți din domeniul IT&C, industria de componente auto, tutun, retail & FMCG, programe de tip incentive în străinătate pentru partenerii de afaceri ai clienților din domeniul agricol și a oferit servicii de business travel pentru clienții participanți la conferințe, congrese și simpozioane medicale.

Divizia Eximtur leisure a înregistrat anul trecut o creștere generală de circa 4%. În structura vânzărilor, călătoriile externe au crescut cu 6%, iar cele pe destinații interne cu 4%, pe fondul unui an profund marcat electoral, care  a redus interesul românilor pentru vacanțe.

În 2014, compania Eximtur a dezvoltat și divizia Eximtur Incoming, specializată în acordarea de servicii și programe turiștilor străini. Peste 2.000 de turiști din Austria, Slovenia și Marea Britanie au vizitat anul trecut România prin intermediul diviziei de incoming, care își va extinde în 2015 operațiunile și pe piața Germaniei.

“’Anul 2014 a însemnat pentru compania Eximtur un nou an de consolidare a business-ului corect pe care îl susținem în industria de călătorii. Ne mândrim că reușim să păstrăm o companie cu indicatori financiari corecți, în condițiile în care plătim corect și complet toate taxele către bugetul de stat, la un număr de peste 150 de angajati. De asemenea, cu peste 1 milion de euro plătiți anual către bugetul de stat și bugetele locale, compania Eximtur este unul dintre cei mai importanți contribuabili din industria de călătorii din România”’ a declarat Lucia Nora Morariu – presedinte Eximtur.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii