Cautare




, Staff

Modă |
|

Designerul Andreea Bădală, fondatoarea brandului Murmur, a devenit imaginea Mercedes-Benz în România (foto)

Mercedes-Benz a marcat debutul unui parteneriat cu Andreea Bădală, designerul din spatele brandului Murmur, printr-o ședință foto specială.
Mercedes-Benz_Andreea Badala_1_LR

Andreea Bădală va reprezenta imaginea gamei de autoturisme compacte Mercedes-Benz în România (Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și GLA). Pe durata parteneriatului, designerul român va conduce un model Mercedes-Benz CLA.

Cele cinci modele de autoturisme compacte Mercedes-Benz sunt vedetele campaniei „Grow up.”, care a fost lansată, pe plan internațional, în prima parte a acestui an. Dedicată gamei de autoturisme compacte, campania accentuează evoluția modernă a identității de brand a Mercedes-Benz. Aceasta este cea mai mare și neconvenţională campanie din istoria brandului, din punct de vedere al conținutului digital, al mesajelor promovate şi al protagoniştilor.

Suntem entuziaști să anunțăm parteneriatul cu Andreea Bădală, unul care reflectă o viziune avangardistă, caracteristică ambelor branduri. Tehnica inovatoare, originalitatea estetică și complexitatea detaliilor evidente în produsele pe care le creăm au stat la baza acestei asocieri autentice, una ghidată de preocuparea noastră mutuală şi permanentă pentru personalizarea excelenței şi oferirea unei experiențe originale consumatorului”, a spus Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars şi CEO al Mercedes-Benz România.

Forbes Heroes 2017: Tiparul succesului internațional

Murmur este un brand de modă 100% românesc, care a fost creat în urmă cu doar șase ani, dar care a reușit să stea „în vitrine” alături de Givenchy, Armani, Burberry, DKNY, Lanvin sau Karl Lagerfeld.

Începând cu lansarea din 2011, brandul fashion de lux Murmur a dobândit o prezență globală, creațiile cutezătoare și ultra-feminine semnate de Andreea Bădală fiind purtate în anii recenți de numeroase celebrități, printre care Beyoncé, Madonna, Lady Gaga, Katy Perry, Fergie, Kylie Jenner sau Gigi Hadid.

M-a preocupat mereu viteza, mai ales în legatură cu spațiul creativ. Am observat cum viteza de creație trebuie calibrată la alte viteze, cum ar fi cea de recepție a consumatorului. Astfel, parteneriatul cu Mercedes-Benz mă provoacă să îmi doresc şi mai multă viteză. Există o completare firească în orice proiect pe care îl gândim împreună și, ca în orice relație, totul pornește de la valorile mutuale. Cu Murmur, nu am dezvoltat un brand după canoane. În același sens, nu prezint piese pe catwalk, ci creez un altfel de catwalk. Și, pe acest altfel de catwalk, merg alături de Mercedes-Benz”, a detaliat Andreea Bădală, fondatoarea Murmur.

Debutul parteneriatului dintre Mercedes-Benz România și Andreea Bădală a fost marcat printr-o ședință foto neconvențională, care redă spiritul campaniei „Grow Up.”, fiind realizată de renumitul fotograf american Will Sterns.

Ne-am dorit un pictorial fashion în care să avem mood și poveste. Will Sterns a lucrat cu unul dintre cei mai cunoscuți fotojurnaliști din SUA, de aici și abilitatea lui de a se adapta condițiilor de la filmare. Şedinţa foto a presupus o planificare riguroasă şi a urmărit un concept creativ, iar instanţele s-au bazat atât pe storytelling vizual, cât şi pe compoziţii spontane”, a completat Andreea Bădală.

În cadrul pictorialului, designerul Andreea Bădală și fotomodelul Anca Tiribeja au fost surprinse în ipostaze extravagante alături de Mercedes-Benz CLA şi de Mercedes-Benz Clasa C Cabriolet.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii