Cautare




, Staff

Auto |
|

Dacia prezintă a doua versiune a Duster la Salonul Auto de la Frankfurt, în data de 12 septembrie

Dacia prezentă o nouă versiune a Duster, cea de-a doua, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, în data de 12 septembrie.
Dacia Duster 2

Lansat în 2010, modelul Duster, SUV-ul Dacia, a fost comercializat în peste un milion de exemplare în această perioadă.

„Noul Duster nu se mulțumește să reinterpreteze codurile estetice ale predecesorului său. Liniile inspirate ale designului exterior evocă robustețe și siguranță, trăsături specifice unui adevărat SUV, pregătit să abordeze cele mai dificile trasee off-road. Caracterul afirmat al modelului este accentuat de noua nuanță de caroserie, Orange Atacama. Noul Duster oferă un confort sporit, beneficiind de un interior complet nou, cu materiale de calitate. La toate acestea se adaugă o serie de echipamente noi, care vor putea fi descoperite în detaliu începând din 12 septembrie”, au precizat reprezentanții Groupe Renault, grup care a achiziționat Dacia în 1999.

Printre elementele distinctive ale noului model se numără un parbriz poziționat cu 100 de milimetri mai în față și mai înclinat, în comparație cu cel al modelului actual, fapt care sporește senzația de spațiu disponibil la interior, jante din aliaj de 17 inch și pasaje ale roților puternic evazate. În plus, noul calandr, încadrat de blocuri optice ample, va accentua lățimea percepută a vehiculului, iar scutul de protecție spate, de culoare crom satinat, va fi de dimensiuni mai mari față de cel prezent pe actuala generație.

În partea frontală, noul Dacia Duster va avea poziționată o nouă semnătură luminoasă care integrează un ansamblu LED repartizat în trei segmente, capota reliefată și scutul amplasat în partea inferioară a barei frontale, de culoare crom satinat.

Din profil, noul Duster prezintă flancuri pronunțate, bare de pavilion dispuse în prelungirea liniei parbrizului și ornamente de culoare neagră dispuse în partea din spate a aripilor laterale frontale.

De asemenea, în partea din spate se află semnătura luminoasă Dacia, cu patru carouri de culoare roșie, adaptată noului model, și bosajele generoase din partea superioară a aripilor spate, blocurile optice amplasate în extremitățile caroseriei, încadrând un hayon marcat de linii orizontale. Ansamblul accentuează impresia de stabilitate a vehiculului.

Noul Duster va fi prezentat oficial la Salonul de la Frankfurt în cadrul conferinței de presă care va fi organizată la standul Dacia începând de la ora 11:10 și care va fi susținută de Jean-Christophe Kugler, Director de Operațiuni al Regiunii Europa, Groupe Renault.

(Galerie foto) Globalworth a început oficial lucrările la viitorului sediu al Renault în România, care va fi finalizat în prima parte a anului 2019

Lucrările la viitorul sediu al Groupe Renault Romania de la Bucureşti, denumit Renault Bucharest Connected (RBC), au început, oficial, în cursul zilei de 28 august. Valoarea investiției nu a fost precizată, dar este realizată în parteneriat de Globalworth și Elgan Group. Amplasat în zona Preciziei, din vestul Capitalei, proiectul imobiliar va cuprinde două clădiri de Clasa A care vor fi conectate, astfel încât vor părea un singur imobilAnsamblul va avea o suprafaţă construită de 47.000 de metri pătrați, distribuiți pe șapte niveluri – 40.000 de metri pătrați în prima clădire şi 7.000 de metri pătrați, în cea de-a doua clădire. Proiectul va fi finalizat în primul semestru al anului 2019.

În noul sediu vor lucra angajații grupului Renault România care în prezent își au biroul în cinci clădiri din București. La aceștia se pot adăuga colegii din țară. Renault, care a preluat Dacia în 1999, deține în România două uzine şi un hub logistic la Mioveni (județul Argeș), precum și un centru tehnic pentru testări de autovehicule, inaugurat în 2010, la Titu (județul Dâmbovița).

Pentru activităţile de la Bucureşti, vom avea Renault Bucharest Connected: 3.000 de posturi de lucru, la Bucureşti, într-un sediu unic. Renault Bucharest Connected este mai mult decât un proiect imobiliar, este un proiect de management care contribuie la îmbunătăţirea condiţiilor de muncă ale angajaților noştri şi la eficienţa noastră, a spus Yves Caracatzanis, Managing Director al Groupe Renault România. El a preluat conducerea grupului îțara noastră în aprilie 2016. 

Pe lângă spațiile de lucru, proiectul RBC va cuprinde un showroom pentru vehiculele Groupe Renault, un amfiteatru cu o capacitate de 350 de locuri, destinat evenimentelor interne şi externe, un centru de design (care va fi mutat de la Titu), un restaurant, un cabinet medical și o infrastructură informatică. Sediul Renault va avea amenajate 1.000 de locuri de parcare și stații de încărcare a mașinilor electrice.

În noul spațiu, se vor desfășura activitățile de vânzări & marketing, design, inginerie, suport, achiziții și business services. Este pentru prima oară de la venirea Groupe Renault în România când compania reuneşte toate activităţile situate la Bucureşti (design, inginerie, servicii de business, comerț și alte funcții suport) într-un singur spaţiu.

Premieră: Renault-Nissan, proprietarul Dacia, devine cel mai mare producător auto din lume, depășind Volkswagen 

Acum două luni, alianța Renault-Nissan, extinsă în urma achiziționării Mitsubishi Motors, a depășit, în primul semestru din acest an, grupul german Volkswagen AG, devenind în premieră cel mai mare producător auto din lume, transmit AP și Kyodo.

Vânzările Renault-Nissan pe plan global au crescut cu 7%, în primele șase luni din 2017, la 5,27 milioane de vehicule, în timp ce VW a livrat 5,16 milioane de vehicule. Toyota Motor Corp, al doilea producător auto din lume în 2016, a raportat vineri o creștere a vânzărilor de 2,7%, în aceeași perioadă, la 5,13 milioane de vehicule, iar General Motors a livrat 4,68 milioane de vehicule.

În primele șase luni din acest an, grupul Renault a vândut 1,88 milioane de vehicule, un avans de 10,4% față de primul semestru din 2016. Toate brandurile grupului au raportat creșteri ale vânzărilor și ale cotei de piață. Brandurile Renault și Dacia au avut livrări record, Renault fiind al doilea cel mai vândut brand din Europa.

Renault și Nissan au un parteneriat din anul 1999, prin care Renault deține 44,3% din acțiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acțiunile Renault. În același an, Renault a preluat Dacia, pe care a relansat-o în 2004, cu modelul Logan.

Grupul Iulius vrea să se asocieze cu CCIR pentru a reconstrui un proiect imobiliar mixt de sute de milioane de euro în jurul Romexpo

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii