Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Companiile cu cele mai mari bugete de publicitate consumate pe televiziune – trimestrul I 2017

Companiile Zdrovit (medicamente) și Ferrero (dulciuri) sunt campionii consumului de publicitate TV, în primele trei luni ale acestui an. Creșterile sunt de peste 100% față de anul trecut.
publicitate_tv.jpg

Zdrovit (suplimente alimentare și medicamente) a avut cel mai mare consum de publicitate TV, în primul trimestru al acestui an, spoturile TV pentru brandurile sale acumulând 36.480 puncte de audiență (GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

Consumul de publicitate TV al companiei Zdrovit este mai mare cu 172% față de cel de anul trecut.

Zdrovit deține, printre altele, următoarele mărci: Lacalut, Dezinflan, Gripovit, Anticârcel, Bilomag Forte, ColonProtect și Supramax Articulații.

Compania Ferrero România a consumat un buget de 24.174 GRP’30 target comercial, în creștere cu 105% față de trimestrul I 2016. Printre mărcile Ferrero se numără Kinder Bueno, Kinder Chocolate, Tic Tac (drageuri), Kinder Surprise și Nutella.

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI VÂNZĂRI DE PUBLICITATE – TRIM. I 2017

Procter & Gamble, liderul tradițional al consumului de publicitate TV din România, ocupă locul trei după primele trei luni, cu un buget de audiență mai mare cu 20% față de trimestrul I 2016.

Companiile din telecomunicații au avut strategii diferite în privința consumului de publicitate TV. Astfel, Telekom și-a crescut audiența cu 99% față de 2016, ocupând locul 9 în topul general. Orange ocupă locul 16, având o scădere de 8% a volumului de audiență. Vodafone se află pe locul 23, cu un volum de audiență TV mai mic cu 41%.

CHIAR NU EȘTI INTERESAT DE AUDIENȚELE TELEVIZIUNII DOLCE SPORT? 

Alte companii care au înregistrat creșteri ale bugetului de publicitate TV: Johnson & Johnson (19%), L’Oreal (11%), Coca Cola Company (13%), GlaxoSmithKline (11%), Bergenbier S.A. (54%), Dante International – eMAG (11%), Sanofi-Aventis (123%), Profi România (87%), Carrefour (127%) și McDonald’s (23%).

IATĂ TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI RATINGURI ÎN URBAN – MARTIE 2017!

Companii care și-au redus consumul de publicitate TV comparativ cu primul trimestru din 2016: Reckitt Benckiser (-13%), Unilever (-23%), Terapia SA (-29%), Altex (-11%), Lidl (-22%), Henkel (-14%), Biofarm (-13%), Chipita (-20%) și Sandoz (-24%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii