Cautare




, Forbes Staff

Media şi entertainment |
|

Coca-Cola a lansat WOAH, aplicație creată pentru generația centennials

Aplicația se adresează publicului adolescent - nativ digital, în permanență conectat și în continuă căutare de conținut online relevant.
WOAH_10.11

WOAH este acronimul pentru Where Only Awesome Happens și oferă conținut exclusiv – creat special pentru generația ,,centennials” (15-19 ani) – acoperind domenii precum muzică, lifestyle, fashion, sport și gaming, prin articole scrise într-un limbaj autentic, vizualuri atractive și seriale video în formate dinamice.

Pe WOAH tinerii vor putea accesa interviuri exclusive cu artiști locali și internaționali ai momentului, recomandări de cărți, noutăţi din lumea digitală plus multe alte informații inedite. Din conținutul video face parte seria „Duba cu artiști”, alături de o mulțime de clipuri cu și despre tineri, life hacks și tips & tricks utile oricărui adolescent. Materialele sunt realizate atât local, cât și la nivel regional și includ colaborări cu publicații precum VICE.

”WOAH este o evoluție firească a modului în care Coca-Cola se conectează cu noua generație de adolescenți, oferindu-le mesaje relevante într-un mediu familiar lor: spațiul digital. Odată cu WOAH, accentul în comunicare se mută de pe branding, pe experiența utilizatorilor, prin conținutul customizat, ușor de accesat și de consumat, disponibil oriunde și oricând.”, a declarat Raluca Brînzoiu, WOAH Project Manager Romania, Coca-Cola Central & Eastern Europe.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii