Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

CNA va sesiza autoritățile de reglementare care au licențiat Eurosport, Discovery, National Geographic și TLC pentru publicitate care încalcă protecția minorilor

CNA va sesiza autoritățile de reglementare din țările care au licențiat televiziunile Eurosport, Discovery, National Geographic și TLC pentru difuzarea în România de spoturi de publicitate la site-uri de pariuri interzise, pentru protecția minorilor, înainte de ora 22:00, informează Media Expres.
CNA

Decizia a fost luată în unanimitate de membrii CNA prezenți la ședința din 7 decembrie când au fost discutate spoturile publicitare pentru jocuri de noroc difuzate în perioada 1 – 5 noiembrie 2017 de televiziunile Antena 1, Digi Sport 1 și 2, Discovery, Eurosport, History, Kiss TV, National Geographic, Pro TV, Pro X, Realitatea TV, România TV, TLC, notează Media Expres.

Deși legislația română prevede sancțiuni cu somație și amenzi, CNA a votat doar o decizie de intrare în legalitate pentru televiziunile românești care au difuzat reclame la jocuri de noroc în prime-time, până la primirea unor răspunsuri din partea autorităților străine care au licențiat televiziunile cu difuzare în România.

Printre spoturile difuzate la ore nepotrivite de televiziunile românești și străine monitorizate de CNA se numără Betano.com, Betfair, Casa Pariurilor, NetBet, SportingBet.ro, UniBet, WinMasters.ro și PokerStars.ro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii