, Forbes Staff

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Câți bani a cheltuit Roşia Montana Gold Corporation în publicitatea din presa scrisă

Rosia_Montana.jpg
În ultimii trei ani și jumătate, Roşia Montana Gold Corporation (RMGC), compania care urmărește să demareze extragerea aurului de la Roșia Montană, a cheltuit pentru publicitate în print un volum brut de 5.443.663 euro (rate card), potrivit monitorizărilor Alfa Cont. Anul trecut, publicația care a atras cel mai mare buget de publicitate de la RMGC a fost ziarul „Evenimentul zilei”, cu 183.900 euro (calculat la rate card).

Anul 2011 a fost cel mai bogat în publicitatea de la compania Roşia Montana Gold Corporation pentru presa scrisă. Au fost comandate 853 de machete publicitare în valoare brută de 2.746.451, conform  Alfa Cont. Bugetul este mai mare cu 152,6% față de 2010 și cu 86% față de 2012.

Anul trecut, RMGC a consumat 381 de machete publicitare în valoare brută de 1,47 milioane de euro (rate card). Publicațiile care au obținut cele mai mari bugete (rate card) de la această companie au fost: „Evenimentul Zilei” – 183.900 euro, „Libertatea” – 154.200 euro, „Jurnalul Național” – 140.500 euro, „România liberă” – 106.950 euro, „Ziarul Financiar” – 88.000 euro și „Adevărul” – 78.000 euro.

În topul publicațiilor cu publicitate de la RMGC se mai înscriu: „Gazeta Sporturilor” – 75.600 euro, „Capital” – 68.400 euro și „Click!” – 61.900 euro.

În primele șapte luni ale acestui an, consumul de publicitate în print al RMGC s-a ridicat la 132.164 euro (rate card), reprezentând 27 de inserții. Cele mai mare sume au fost atrase de „Click!” (37.300 euro), „Adevarul de weekend” (24.900 euro), „Adevărul” (22.800 euro), „Libertatea” (8.800 euro) și „Jurnalul Național” (8.500 euro). Toate cifrele reprezintă bugete calculate la rate card

Taguri: , , , , , ,

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

Comentarii