Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Brățările verii de la Coca-Cola îi trimit pe consumatori la Untold

Cea mai nouă campanie promoțională Coca-Cola este construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România.
Coca-Cola iti aduce bratara oficiala pentru cea mai tare vara

Coca-Cola integrează brățările verii 2017 în eticheta sticlelor Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime de 500ml și a sticlelor Coca-Cola de 750ml.

Se pot alege dintre cele 8 modele diferite ale brățărilor care oferă șansa de a intra în promoție și de a câștiga unul dintre sutele de mii de premii cool puse la bătaie: 1.200 de abonamente duble la Untold, peste 200.000 de produse combo McDonald’s, peste 80 de bilete la cel mai nou festival de la mare și întâlniri cu unii dintre cei mai cool artiști ai momentului.

Campania se desfășoară în perioada 3 aprilie – 25 iunie, iar înscrierea se poate face fie prin descărcarea aplicației CokeScan, disponibilă pentru iOS și Android, și scanarea codului de bare de pe brățară, fie prin introducerea codului de sub capac pe www.cokefest.ro.

„Inovația este deja parte din cotidian. Oamenii își doresc să experimenteze în timp real cele mai noi tendințe în tehnologie, marketing, entertainment… Noi, la Coca-Cola, îmbrățișăm spiritul inovativ din dorința de a oferi, de fiecare dată, consumatorilor noștri ceva inedit, surprinzător, original. De această dată le propunem o inovație la nivel de ambalaj și suntem tare mândri că ideea noii campanii Coca-Cola este „made in Romania” și o implementăm aici în premieră în lume. Brățara Coca-Cola devine biletul de acces la cele mai tari experiențe din această vară.” – Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România.

Campania Coca-Cola va fi implementată în toate mediile, incluzând TV, radio, panotaj stradal și mediul online, cât și activăți de relații publice și comunicare în magazine.

NU RATA AUDIENȚELE FILMELOR INDIENE LA TELEVIZOR!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii