, Forbes Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Servicii financiare |
|

Virgil Șoncutean, directorul general al Allianz-Țiriac: Pentru 2017, mizăm pe o creștere a afacerii de peste 5%

Le-am solicitat oamenilor de afaceri să privească spre viitor, prin prisma lecțiilor pe care le-au învățat în 2016.
Allianz_Tiriac_Virgil_Soncutean

Evoluția companiei în 2016

Sănătoasă. Rezultatele Allianz-Țiriac, la nouă luni, demonstrează că suntem într-un ritm ascendent și ne păstrăm dinamica de creștere înregistrată trimestru de trimestru. Ne aflăm la cel de-al 13-lea trimestru consecutiv de creștere. Atât la nivel de venituri agregate, cât și la nivel de profitabilitate, Allianz-Țiriac a înregistrat rezultate peste cele de anul trecut, în primele nouă luni ale anului.

Mai mult, sub aspectul indicatorilor de siguranță financiară, Allianz-Țiriac Asigurări continuă să opereze cu rate de solvabilitate și de lichiditate mult superioare cerințelor minime legale, conform Solvency II.

 

Strategia companiei pentru 2017

Orientarea către client. Ne propunem să îi facem pe clienții noștri să simtă că suntem parte din lumea lor. Profitabilitatea noastră trebuie să fie o consecință a satisfacției clienților.

Simplificarea modelului de afacere prin digitalizare.

Creșterea vitezei de răspuns la oportunitățile pieței și valorificarea acestora.

Avem încredere că, cel târziu, la finalul celor șase luni, vom reveni la o piață liberă, în ceea ce privește RCA. Pentru 2017, mizăm pe o creștere sănătoasă a afacerii noastre, de peste 5%, atât în volum de vânzări, cât și a profitabilității, contând în acest sens pe menținerea statutului de lider de loialitate în rândul clienților, statut pe care îl deținem de șapte ani.

 

Evoluția domeniului în 2016

Evenimentul care a pus în umbră munca de până acum privind măsurile luate pentru însănătoșirea pieței de asigurări este legat de plafonarea tarifelor RCA.

Creșterea deductibilității privind asigurările voluntare de sănătate, de la 250 de euro la 400 de euro, anual, de persoană, la angajatator, și extinderea aplicabilității și la nivel de angajat, îmi oferă o stare de optimsim și de încredere că piața asigurărilor private are toate premisele pentru a-și continua ascensiunea și baza sănătoasă de la care a pornit.

 

Lucruri bune în România 2016

Creșterea plafonului de deductibilitate în cazul asigurărilor private de sănătate reprezintă un lucru bun, atât cu impact la nivel de business, pentru că ajută la dezvoltarea industriei de asigurări private de sănătate, cât și cu impact social, în contextul în care clienții au acces la servicii medicale de calitate finanțate printr-o asigurare de sănătate, iar bugetul de stat începe să fie degrevat, pe măsură ce asigurările private de sănătate vor crește la întregul potențial.

România rămâne o destinație atractivă pentru investitori, inclusiv pentru Grupul Allianz. Dovada este preluarea a 30% din E.ON Distribuție România de către Divizia de Investiții a Grupului Allianz, Allianz Capital Partners, tranzacție în curs de finalizare.

Introducerea Solvency II care, pe de-o parte, impune o anumită disciplină în managementul asigurărilor privind standardele de solvabilitate, context în care reglementatorul în domeniu a demonstrat că își ia rolul în serios, iar, pe de altă parte, validează forța financiară a companiilor de asigurări și oferă o perspectivă mult mai stabilă a pieței de asigurări. Toate aceste elemente vor fi traduse prin protejarea intereselor clienților.

Transparentizarea ineficiențelor sistemului medical. Recunoașterea problemelor este primul pas în soluționarea lor.

Simplificarea procedurii pentru licitațiile privind avizarea lucrărilor de construcții în infrastructura rutieră și energetică.

 

Așteptări de la noul guvern

Ritmul superior de atragere a fondurilor europene.

O imagine cu un obiectiv real privind reforma sănătății.

Un ritm accelerat privind dezvoltarea proiectelor de infrastructură rutieră și energetică, ceea ce ar duce la accelerarea ritmului de creștere a economiei naționale.

O reformă reală a sistemului educației, din perspectiva aplicabilității în economia reală și din perspectiva stimulării antreprenoriatului.

Continuarea simplificării și digitalizării relației autorități – cetățean.

Piața asigurărilor nu poate crește fără o creștere sănătoasă a economiei reale, iar punctele menționate sunt cele pe care le identific ca fiind motoarele de creștere a economiei reale. 

 

 

 

Ce au mai spus alți oameni de afaceri.


Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.
*

Comentarii

Nu există comentarii