, Forbes Staff

Afaceri |
|

Strategii împreună

familia rizea_forbes (1)

Afacerea familiei Rizea a crescut odată cu cei doi copii ai fondatorilor ei. Azi, noua generație este pregătită să preia businessul ajuns la maturitate.

Compania Lemet lua naștere în urmă cu 23 de ani, când Alexandru Rizea, capul familiei, punea bazele afacerii pe care o conduce azi alături de soția lui, de fiul și de fiica lor. Inginer de profesie, Alexandru Rizea a început activitatea în domeniul producției de mobilier cu 150.000 de lei capital social, într-un spațiu închiriat, ce măsura abia 119 metri pătrați și cu două mașini pentru prelucrarea simplă a lemnului, confecționate chiar de el. Azi își amintește cu drag de acea perioadă și de primul sediu al firmei în locul căruia se întind acum hale de producție cu suprafețe de peste 35.000 de metri pătrați. Și păstrează în amintirea acelui început unul dintre primele obiecte realizat în fabrica Lemet, o măsuță de sufragerie, pe care a ,,răscumpărat-o’’ după mulți ani. Când vine vorba de împărțirea sarcinilor în cadrul companiei lucrurile stau în felul următor: Alexandru Rizea este directorul general, Adrian Rizea, fiul său, este director comercial al rețelei și se ocupă de strategia de extindere a rețelei de magazine, fiica omului de afaceri, Adina Ionescu, medic de profesie, este reprezentanta departamentului Management Integrat Lemet, iar soția antreprenorului, Aurelia Rizea este director executiv financiar.

În 2005, compania a început să  dezvolte reţeaua de magazine Lem’s. În ultimii doi ani a investit puternic în extinderea și modernizarea acestei rețele, care deține azi peste 100 de unități , ce mai mare parte în sistem de franciză (trei dintre ele fiind magazine proprii). Mai mult, în ultima perioadă au abordat o nouă strategie în piață, aceea de a se extinde spre anumite zone în care alți retaileri de mobilă nu au investit foarte mult până acum, o strategie de care s-a ocupat în special Adrian Rizea.


Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

Comentarii

Nu există comentarii