Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Servicii financiare |
|

Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viață: „Tot mai mulți români vor siguranța de a beneficia de servicii medicale de calitate”

Le-am solicitat oamenilor de afaceri să privească spre viitor, prin prisma lecțiilor pe care le-au învățat în 2016.
NN-Popescu

Evoluția companiei în 2016

Pozitivă și sănătoasă. Finalul anului 2016 va aduce rezultate foarte bune pentru NN, la nivelul tuturor liniilor de business pe care suntem prezenți în România.

În primăvară, am intrat pe segmentul asigurărilor de sănătate, care au devenit motorul de creștere a businessului; asigurările de sănătate au generat peste 20% din vânzările pe segmentul asigurărilor până la finalul trimestrului trei, rezultat peste așteptările noastre. Evoluția reflectă preocuparea tot mai mare a românilor pentru a-și asigura și proteja sănătatea, accesând servicii medicale de calitate cu impact financiar minim.

Apoi, am observat, în 2016, că economisirea pe termen lung a devenit o preocupare pentru clienții noștri, ceea ce s-a tradus în creșteri ale vânzărilor de pensii private. Pensiile facultative au avut o creștere de aproape 25% a activelor și de 8,6% a numărului de participanți în primele nouă luni ale anului. Peste 40% dintre angajații care au început să economisească voluntar pentru pensie au optat pentru unul dintre cele două fonduri administrate de NN.

 

Strategia companiei pentru 2017

Avem planuri ambițioase pentru anul următor în ceea ce privește alinierea industriei în care suntem prezenți la nevoile clienților, determinate în principal de modul în care se întâmplă lucrurile în alte industrii. Mă refer, în principal, la digitalizarea activități într-o măsură mai mare decât în prezent, care se va întâmpla atât la nivelul operațiunilor de business, cât și la cel al interacțiunii cu clienții. Această transformare va reprezenta un palier important dintr-un model de business nou, gândit mult mai amplu și pe un termen mai lung decât următorul an și menit să consolideze realizările noastre de până acum și să ne permită să inovăm cu o agilitate mai mare. Astfel, NN România va continua să înregistreze creșteri pe toate direcțiile de business, în linie cu evoluția de până acum și cu evoluțiile înregistrate la nivelul pieței.

 

Evoluția domeniului în 2016

Creșterea competiției din domeniul asigurărilor de sănătate, prin integrarea în portofoliile de produse a tot mai multor asiguratori a acestor soluții financiare, a fost mai mult decât binevenită în 2016. Mai mult, evoluția foarte bună a acestui segment confirmă faptul că tot mai mulți români vor siguranța de a beneficia de servicii medicale de calitate fără presiuni financiare asupra bugetului personal sau al familiei. Este încă o nișă, dar are foarte mult potențial de dezvoltare, cu o evoluție de aproximativ 30% numai în 2016.

La polul opus, aș menționa instabilitatea din piața asigurărilor în general, care s-a reflectat și asupra asigurărilor de viață, cu impact la nivel reputațional și asupra încrederii clienților în acest domeniu.

 

Lucruri bune în România, în 2016

Întreg ecosistemul de măsuri care a dus la ceea ce se preconizează a fi cea mai bună creștere economică din Uniunea Europeană, de 5,1% în România conform estimărilor Băncii Mondiale, politicile fiscale prudente care au susținut macrostabilitatea și dezvoltarea mediului de business.

 

Ce au mai spus alți oameni de afaceri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii