Cautare




, Staff

|
|

Lecții pentru 2018: Brent Valmar, directorul general al Porsche România

I-am întrebat pe cei mai importanți manageri, antreprenori și bancheri care sunt rețetele lor pentru performanță. Aflați răspunsurile lui Brent Valmar, directorul general al Porsche România.
110 Brent Valmar

Evoluția companiei în anul 2017

Creștere sănătoasă. Am reușit să ne atingem și chiar să depășim obiectivele asumate. În ceea ce privește cota de piață și volumele, am reușit să ne îmbunătățim poziția. Astfel, cifrele volumelor au crescut în mod constant, în comparație cu anul trecut. Am continuat să atragem clienți noi și am desfășurat programe de loializare a clienților existenți. Strategia de digitalizare și de instalare a stațiilor de încărcare pentru autovehiculele electrice în rețeaua proprie s-a bucurat de o atenție sporită din partea noastră și am depășit cu brio ceea ce ne-am propus.

 

Evoluția domeniului în 2017

Dacă este să vorbim despre o impresie proastă, cu siguranță aici vorbim despre eliminarea timbrului de mediu și despre recent disputata „Revoluție fiscală”. O consecință importantă a eliminării timbrului de mediu a fost creșterea numărului de mașini second-hand care au intrat în țară, acest exod contribuind la îmbătrânirea prematură a parcului auto în România. Măsurile fiscale propuse de executiv au produs, de asemenea, o neliniște pentru mediul de afaceri.

Partea pozitivă o reprezintă introducerea de facilități pentru încurajarea vânzărilor de mașini electrice și hibride. Facilitățile au stimulat vizibil vânzările în acest segment de autovehicule.

 

Cum v-au influențat deciziile Guvernului?

Programul Rabla Plus a produs efecte care sunt aproape la același nivel cu cele înregistrate anul trecut, din punct de vedere al vânzărilor. Programul are efecte și din perspectivă socială, oferindu-le românilor posibilitatea de a-și achiziționa un autovehicul nou cu motor performant, prin casarea unuia depășit din punct de vedere tehnic.

 

Agenda României în 2018

Din punctul meu de vedere, creșterea economică este extrem de importantă în ecuația generală, și aici anul acesta avem, cu adevărat, rezultate foarte bune, însă această creștere trebuie neapărat dublată și de stabilitate fiscală politică și socială. Aici sunt lucruri de îmbunătățit și poate sărbătoarea din 2018 va avea și o simbolistică specială și nu va fi doar o aniversare specială. Toți actorii politici, cât și cei din mediul de afaceri ar trebui să fie uniți în identificarea obiectivului major, care este securizarea unui climat economic predictibil, care să facă din România o țară atractivă pentru investitorii străini.

 

Strategia companiei pentru 2018

Anul următor va aduce lansarea conceptului de „Future Sales”, prin care ne dorim să redefinim vânzările în România și să ne eficientizăm cheltuielile. Este un program global adoptat la nivel de grup. De asemenea, un alt obiectiv strategic pentru anul următor este comunicarea directă cu clienții noștri. Nu în ultimul rând, extinderea rețelelor de distribuție reprezintă un obiectiv major pentru noi, încercând astfel să ajungem cât mai aproape de clienții noștri.

 

Provocările globale ale lui 2018

Amenințarea cea mai mare la nivel global o reprezintă, în acest moment, terorismul. Intensificarea acțiunilor de acest gen sperie investitorii și contribuie la instabilitate economică și politică. De asemenea, mișcările sociale, în special cele din Europa, vor avea un impact direct asupra economiei în regiune.

Citiți aici mai multe LECȚII PENTRU 2018!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii