Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

BrandVoice Ţiriac Auto: 2016 a adus supremația Mercedes-Benz

Cum vede omul care gestionează vânzările Mercedes-Benz în cadrul Țiriac Auto anul în care marca a preluat supremația pe segmentul automobilelor de lux și care sunt planurile pentru 2017.
NKN_1933.jpg

Mercedes-Benz a înregistrat, în anul 2016, cele mai mari vânzări la nivel global pe segmentul mașinilor premium, trecând în fruntea clasamentului pentru prima oară în ultimii zece ani.

“Obiectivul Mercedes-Benz de a conduce segmentul premium de turisme a fost setat de mai mulți ani pentru 2020. Strategia de a investi în calitate și dezvoltarea de noi produse au dus însă marca mult mai repede în vârful clasamentului, iar pe plan local rezultatele au fost influențate pozitiv de noua gamă de automobile SUV, precum și de noul E Klasse”, a declarat Florian Velcu, Brand Manager Mercedes-Benz în cadrul Țiriac Auto, cea mai extinsă rețea de dealeri și service auto din România.

Strategia Mercedes-Benz s-a axat în permanență pe inovație și pe o gamă diversificată de modele, aducând calitatea, pentru care compania este recunoscută, la un nivel superior în toate modelele din gama extinsă a companiei.

“Pentru Țiriac Auto, anul 2016 a însemnat nu doar o creștere cu 10 puncte procentuale a cotei noastre de vânzări din totalul volumelor importatorului Mercedes-Benz în România, dar și o crestere cu 40% a numărului de unități vândute pe piața locală. Evoluția noastră s-a axat pe noile modele lansate de Mercedes-Benz, iar clasamentul este condus de GLC, GLE Coupe și C Klasse. Realitatea de la final de an este că piața a crescut mult mai mult pe segmentul premium față de prognozele inițiale, cu 28%, iar noi am crescut mai repede decat piața”, adaugă Velcu.

De altfel, anul trecut a reprezentat și o premieră din punct de vedere al vânzărilor globale: Mercedes-Benz a depășit, pentru prima oară in istoria companiei, pragul de două milioane de unități.

“La Țiriac Auto am investit foarte mult în calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri, ne-am axat tot mai mult pe comunicarea online și am dezvoltat puternic segmentul de vânzări flote. De altfel, vânzările de flote au reprezentat și motorul evoluției de anul trecut, iar aici, în clasamentul modelelor vândute clienților companii, pe lângă cele deja menționate, este preferat și A Klasse”, spune Velcu.

Echipa Țiriac Auto responsabilă de categoria de turisme de la Mercedes-Benz numără 15 angajați in București și alti 27 în Constanța, Brașov, Bacău, Pitești și Oradea, în roluri de vânzări, front-office, derulare stoc și logistică.

“Creșterea vânzărilor de produse premium, precum și noile dezvoltări de servicii, se datorează investițiilor suplimentare în marketing, dar și în personal, care ne-au permis să funcționăm mult mai bine și mai eficient”, explică reprezentantul Țiriac Auto, în contextul unui 2016 surprinzător ca evoluție a vânzărilor, față de prognozele rezervate de la început de an.

Evoluția anului 2016 a fost determinată de creșterea economică, de apariția unor noi modele in gama Mercedes-Benz ce au determinat clientii să iși schimbe mașina chiar mai devreme decât intenționau, dar și de flexibilitatea sporită a societăților de finanțare.

2017: servicii tip concierge auto și focus sporit pe vehiculele electrice și hibride

Planurile Țiriac Auto pentru acest an rămân ambițioase și vizează în continuare o creștere față de un 2016 ce a depășit așteptările, concretizată în consolidarea cotei de piață pe care compania o deține din volumul de vânzări naționale Mercedes-Benz și în accelerarea vânzării de modele electrice și hibride.

Vom continua cu o foarte bună organizare și cu o concentrare pe diversificarea ariei de servicii furnizate, pentru a atrage atât clienții pe care îi avem în portofoliul curent, cât și pe cei noi.  Avem în plan acțiuni menite să crească gradul de satisfacție a clienților, cu focus pe calitate, precum și dezvoltarea de produse noi pentru persoanele fizice, dar și pentru segmentul de flote, care a crescut, însă mai are suficient potențial”, afirma oficialul Țiriac Auto.

Compania se va concentra pe diversificarea portofoliului de servicii oferite clienților,în dorința de a deveni un adevarat concierge pentru tot ce înseamnă nevoie auto a unui client. “De exemplu, avem în vedere un hotel de anvelope, servicii tip rent-a-car asociate imobilizării mașinii în service, precum și posibilitatea de a continua un serviciu de leasing cu schimbarea mașinii, în limitele aceleiași rate lunare”, declară Velcu.

O altă direcție pentru acest an, în concordanță cu strategia importatorului Mercedes-Benz, constă în focusul pe vânzările de modele electrice și hibride. În acest sens, Țiriac Auto va pregăti, la cele mai înalte standarde de comercializare și mentenanță a acestui tip de automobile, trei locații importante din țară: București, Constanța și Brașov.

Mercedes-Benz este o marcă germană consacrată de automobile, autobuze, camioane și auto-trenuri rutiere, proprietate a DaimlerChrysler AG. Mercedes-Benz este primul mare producător de vehicule de lux, la nivel mondial. Lansările de succes ale anului 2016 vor fi urmate de un calendar de noi modele și pe parcursul anului în curs, iar compania se va concentra în continuare pe a furniza modele inovatoare și o experiență superioară utilizatorilor produselor și serviciilor sale.

Țiriac Auto, cea mai extinsă rețea de dealeri si service auto din România, asigură accesibilitate și servicii de calitate în orice colț al României. Compania are în portofoliu șase dintre cele mai renumite mărci auto din piață. În fiecare dintre reprezentanțele Țiriac Auto, atât showroom cât și service, compania dispune de consilieri pasionați de domeniul auto, profesioniști și implicați, gata să ofere soluții adaptate nevoilor fiecăruia dintre clienții săi. Totodată, locațiile service Țiriac Auto sunt autorizate și pregătite să efectueze reparații unui portofoliu extins de mărci auto.

Țiriac Auto face parte din Grupul Țiriac, care reunește peste 40 de companii private autohtone, activând în multiple sectoare precum imobiliare, auto, servicii financiare, transport aerian și energie.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii