Cautare





, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

|
|

BrandVoice Kaufland: prospețimea ca strategie de business

Strategia Kaufland România mizează din acest an pe fructificarea conceptului de fresh, extinzându-l de la noi servicii oferite clienților, până la propunerea și inspirarea clienților către un stil de viață sănătos.
_Valer-Hancaș-Manager-Corporate-AffairsCommunications-Kaufland-Romania1

“Ceea ce ne distinge în ochii clienților noștri este preocuparea constantă pentru prospețime. Pentru că îi acordăm o atenție deosebită, hipermarket-urile noastre beneficiază zilnic de livrări de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Primim în fiecare dimineață mai multe sortimente de fructe și legume, iar împrospătarea rafturilor se face și de mai multe ori în decursul unei zile. Standardele noastre de calitate, concretizate în controale minuțioase, se evidențiază prin severitate, tocmai pentru a garanta clienților noștri un grad înalt de satisfacție în ceea ce privește prospețimea. Așa că am decis să o ducem la următorul nivel: și mai aproape de clienți, dar și la statutul de stil de viață. Suntem cunoscuți pentru că optimizăm gama de produse din dorința de a adapta sortimentul din magazinele noastre la cerințele clienților, pentru că le respectăm nevoia de a economisi timp (recent am lansat aplicațiile noastre mobile K-APP și Scan & Pay, care sunt o dovadă în acest sens), dar acum venim în întâmpinarea lor și cu servicii noi, dedicate prospețimii. La acestea se adaugă provocarea de a adopta un stil de viață sănătos ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și ajunge până la o nouă filosofie de viață”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs și Comunicare Kaufland România.

La ora actuală, în șase magazine Kaufland din București, Constanța, Iași și Cluj-Napoca, clienții sunt întâmpinați la intrare de Fresh Corner, un nou concept de preparate fresh ready to go. Astfel, ei beneficiază de lărgirea sortimentului și de un serviciu suplimentar: accesul rapid la produse proaspete  – salate gata preparate, articole mono (de pildă, salată, roșii și ardei) și fresh-uri -, pe care le pot și achita rapid la o casă specială, tocmai pentru că ascultăm consumatorii și implementăm mereu idei noi care vin în ajutorul lor. Investițiile în Fresh Corner pot ajunge la câteva zeci de mii de euro pentru amenajări.  Acest proiect, care a debutat în iunie 2015 în Capitală și care face parte din demersul nostru de modernizare, este unul în curs de implementare la nivel național, căci ne dorim ca toți clienții Kaufland să se bucure de aceste avantaje.

Pentru a ne asigura că produsele noastre sunt fresh, am creat un set de standarde interne de calitate și prospețime pe care le aplicăm încă de la recepționarea mărfii în centrele logistice. Controalele noastre, bazate pe legislația europeană, se remarcă prin strictețe. Acestea sunt complexe, variind de la calibre, proprietăți organoleptice până la caracteristici specifice – sezonalitate, sortimente, soiuri, în ce privește legumele și fructele. Recurgem totodată la verificări specifice, de exemplu, analiza conținutului de suc la citrice. Astfel de controale sunt necesare cu atât mai mult cu cât aprovizionarea cu legume și fructe a magazinelor Kaufland se face zilnic și chiar de mai multe ori pe zi, dacă este necesar.

Pornim de la normele europene și implementăm măsuri suplimentare de asigurare a calității, astfel că la unele articole am ridicat ștacheta pentru a garanta un standard de calitate ridicat în ce privește prospețimea. Într-un depozit Kaufland, aproximativ 200 de tone de carne, însumând de la 40 de articole la 60 din porc, pui, vită și oaie, sunt analizate zilnic. Controlul calității ține cont de termenul de valabilitate, temperatura la care trebuie adus produsul respectiv și parametrii tehnici (grosime, greutate și procent de grăsime). Efectuăm toate aceste verificări amănunțite tocmai pentru a rămâne fideli standardelor care ne-au consacrat pe piață.

În plus, pe lângă procedurile de asigurare a calității și prospețimii în Depozitele Kaufland și pe lângă serviciile create în magazine, am lansat de curând o invitație clienților noștri de a adopta un nou stil de viață, care pornește chiar de la ideea de prospețime: Trăiește Fresh! Pe platforma digitală dedicată pe care am lansat-o în cadrul www.kaufland.ro, punem la dispoziție sfaturi și informații despre rolul alimentelor proaspete în nutriție, oferite de dr. Șerban Damian, nutriționist, rețete culinare în combinații fresh marca Chef Foa și sugestii despre cum să ajungi la un stil de viață sănătos, împărtășite de Andrei Roșu. Pentru a crește miza acestei provocări lansate clienților noștri, le oferim peste 500 de premii aspiraționale și fresh constând în Experiențe pentru prima dată-n viață. Contăm pe clienții noștri pentru a accepta invitația de a trăi fresh!

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii