Cautare




, Forbes Staff

Lideri |
|

Bernard Arnault

Fondatorul conglomeratului de bunuri de lux, LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy)
Salon Viva Technology At Parc des Expositions In Paris

Despre flexibilitate 

Succesul LVMH este construit pe creativitate, calitate, spirit antreprenorial și, cel mai important, viziune pe termen lung. De exemplu, îmi amintesc de prima vizită în China, în 1991. Am ajuns la Beijing – nu am văzut mașini sau clădiri înalte, doar biciclete. PIB-ul era doar 4% din ce este astăzi. Cu toate acestea, am decis să deschidem primul nostru magazin Louis Vuitton în China. Astăzi, Louis Vuitton este brandul de lux numărul unu din țară și din întreaga lume. Am văzut în ultimii 25 de ani o dorință tot mai mare pentru produsele de înaltă calitate și o accelerare a puterii de cumpărare. În zilele noastre, internetul face planeta să pară mai mică. Lansările de produse trebuie să fie acum globale pentru a avea succes. Când începeți ceva astăzi, de obicei, trebuie să începeți în toată lumea în același timp pentru a avea succes și veți putea vedea ce se întâmplă oriunde, imediat. Acest lucru necesită investiții mari – ceea ce ne oferă un avantaj. Crearea de produse din ce în ce mai dorite și vânzarea lor la nivel mondial este ceea ce LVMH face cel mai bine.

„Când începeți ceva astăzi, de obicei, trebuie să începeți în toată lumea în același timp pentru a avea succes.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii