Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

BrandVoice |
|

Business-ul ca desert principal

Absolvente ale Universității de Arhitectură, Alexandra și Anca și-au descoperit pasiunea pentru deserturi și dorința pentru exersarea spiritului antreprenorial, pe care le-au ambalat într-un brand vesel și dulce: The Happy Cupcakes.
The Happy Cupcakes

1. Cum a luat naștere The Happy Cupcakes?

The Happy Cupcakes este un proiect născut din pasiune și din dorința unui suflu nou în carierele noastre. Amândouă suntem absolvente ale Universității de Arhitectură și, după câțiva ani de practicare a meseriei de arhitect, am simțit nevoia de a ne orienta către un nou domeniu, prin care să ne educăm capacitățile antreprenoriale dar care, în același timp, să ne permită exercitarea energiei creative. Astfel am ales să devenim creatoare de dulciuri.

 

2. În ce măsură v-au ajutat studiile din cadrul Universității de Arhitectură în dezvoltarea noului proiect antreprenorial?

Arhitectura este un domeniu care îți construiește un mod de a gândi foarte bine structurat. Pentru a porni, desfășura și finaliza un proiect cu succes trebuie parcurse anumite etape bine stabilite. Această educație ne ajută în dezvoltarea atât a business-ului în ansamblul său, cât și a fiecărui eveniment în parte. Practic aplicăm aceeași strategie ca într-un proiect de arhitectură; discutăm cu beneficiarul, conturăm un concept, îl definim în cel mai mic detaliu, îl executăm și, la final, ne bucurăm de rezultat.

 

3. Pentru ce tipuri de evenimente au fost solicitate serviciile voastre? Aveți preferințe în acest sens?

Am creat candy bar-uri și torturi pentru evenimente diverse: nunți, botezuri, aniversări și corporate. Fiecare dintre ele vine cu un alt tip de provocare, pe care noi o preluăm cu entuziasm. Încercăm să ne documentăm în permanență și să ne menținem în trend, lucru ce ne ajută în special la conturarea ideilor de candy bar-uri și torturi pentru nunți, unde tendințele se modifică de la an la an. Pentru evenimentele corporate solicitările sunt de o cu totul altă natură, acolo fiind esențială transpunerea identității companiei în produsele noastre. Iar candy bar-urile și torturile dedicate copiilor, unde munca se transformă într-o joacă și documentarea ne trimite cu gândul la propria noastră copilărie, sunt o reală bucurie.

the bucharest's-0165

4. Care sunt dulciurile cele mai solicitate de clienții voștri?

Este o întrebare a cărei răspuns s-a modificat de mai multe ori de-a lungul timpului. În principiu, am ajuns la concluzia că preferințele diferă de la un client la altul, ceea ce este un lucru pozitiv. Inclusiv noi două apreciem gusturi diferite. Una dintre noi este atrasă de arome intense, de ciocolată, cafea, caramel, dulce de leche, în vreme ce cealaltă se bucură de gusturi fine, subtile, de vanilie și fructe. În felul acesta putem concepe rețete bazate pe ingrediente diversificate, care să satisfacă cerințele cât mai variate ale clienților. Dar putem afirmă cu certitudine că două dintre dulciurile noastre au fost mereu în topul preferințelor: Cookies cu Nutella și Cheesecake-ul.

 

5. Care sunt planurile de viitor ale The Happy Cupcakes?

Am clădit această afacere având la bază conceptul de dulciuri custom-made. Noi producem candy bar-uri și prăjituri personalizate, iar aceasta este direcția pe care ne dorim să o urmăm și în viitor. Am cochetat cu ideea deschiderii unei cofetării dar, după ce am conștientizat că acest lucru ne-ar priva de interacțiunea directă cu clientul, am decis ca, cel puțin pentru moment, să rămânem pe drumul pe care am pornit. După fiecare întâlnire primim o doză nouă de inspirație, ceea ce face că discuțiile cu clienții să se contureze într-una dintre cele mai frumoase laturi ale afacerii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii