Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Arggo Consulting |
|

Arggo Consulting Voice: Business-ul se mută în cloud

Soluția Sales 365, oferită de Arggo Consulting, ajută companiile în creșterea veniturilor, eficientizarea forței de vânzări și loializarea clienților.
Alexandru Radu

Alexandru Radu, Business Development Manager al companiei Arggo Consulting

 

Cum arată piața de consultanță și dezvoltare de software din România și cum este poziționată compania dumneavoastră pe această piață? (cotă de piață, avantaje competiționale etc.)

În România, industria de software și servicii IT este în plină ascensiune în special datorită cererii foarte mari dinspre țările europene, printre motive numărându-se costul atractiv, personalul calificat și proximitatea. Conform studiilor ANIS, în acest an se preconizează că cifra de afaceri a sectorului de software și servicii IT va depăși 4 miliarde de euro.

Compania Arggo Consulting, datorită experienței echipei și a serviciilor de calitate pe care le oferă, a avut în anul 2016 o creștere de 39.9 % a cifrei de afaceri și de 73.9 % a personalului. Suntem în plină extindere nu numai prin majorarea numărului de angajați în cadrul departamentelor existente, dar și prin  crearea de noi departamente specializate în soluții și servicii care s-au adăugat portofoliului nostru precum Consultanță de Business și Customer Focus Applications.

Pentru anul 2017, prin mărirea echipei și a noilor produse pe care le adăugăm, preconizăm o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri. Deja în primul trimestru al anului am avut o creștere de 54.7% comparativ cu anul 2016.

 

Ce soluții le recomandați IMM-urilor și cum le vor influența acestea afacerile?

Compania noastră a lansat recent soluția Sales 365, dedicată echipelor de vânzări. Bazată pe CRM și Business Intelligence, aceasta este o soluție eficientă, flexibilă și scalabilă. Găzduită în cloud, poate fi achiziționată sub formă de abonament lunar și cuprinde atât licențe, cât și servicii de implementare și suport.

 

Ce buget ar trebui să investească o astfel de companie în aceste servicii pentru a putea deținte avantaje semnificative față de competitori?

Până acum, investițiile necesare pentru o soluție de business începeau de la câteva zeci de mii de euro, în special din cauza investiției masive în infrastructură. Migrarea în cloud ne dă astăzi posibilitatea de a oferi aceleași beneficii cu ajutorul unei soluții de tip abonament care începe de la câțiva euro / utilizator / lună, ceea ce asigură scalabilitatea necesară business-urilor care se află la început de drum și le permite să concureze de la egal la egal cu marile companii. Soluțiile și serviciile oferite de compania Arggo Consulting oferă clienților posibilitatea de a identifica rapid soluția potrivită pentru cerințele specifice industriei lor și de a obține beneficiile dorite într-un timp foarte scurt și într-o manieră predictibilă și ușor sustenabilă financiar.

 

Care sunt soluțiile „vedetă” din portofoliul oferit de companie? De ce?

Soluțiile de business de tip ERP, BI și CRM sunt principalul mod în care ne ajutăm clienții să exceleze în activitatea lor. Punem, în primul rând, accent pe servicii de calitate și soluții personalizate, motiv pentru care rezultatele nu au întârziat să apară. Am reușit să devenim în foarte scurt timp unul dintre principalii furnizori pentru soluțiile din familia Microsoft Dynamics: NAV, AX, CRM, 365, fiind recompensați cu premiul pentru «Best Performance in Microsoft Business Solutions – 2016 », devenind Gold Partner și Direct Cloud Solutions Provider pentru Microsoft.

 

Câți clienți are în prezent Arggo? Ce planuri aveți, privind numărul acestora, pentru 2017?

Comparativ cu anul 2015, în 2016 am avut o creștere a numărului de clienți de 30%, depășind pragul de 100 de companii care au ales produsele și soluțiile Arggo Consulting. Anul trecut ni s-au alăturat jucători importanți de pe piața din România precum Blue Air, NEPI, UiPath și PayPoint. Obiectivul principal pentru 2017 este, pe de o parte, să ne consolidăm poziția pe piața din România și să utilizăm experiența dobândită în implementarea sistemelor complexe pentru a crea mai multe pachete de soluții în Cloud pentru IMM-uri și, pe de altă parte, să continuăm penetrarea în special pe piețele din Europa.

 

Ce noutăți pregătiți pe această piață, în următoarea perioadă?

În această perioadă, lansăm o soluție de BPM (Business Process Management) ușor integrabilă cu orice sistem. Este o soluție integrată de modelare, gestiune și optimizare a proceselor de afaceri din cadrul unei companii cu scopul îmbunătățirii performanțelor acesteia. În același timp, în laboratorul nostru creativ, echipa de New Products lucrează intensiv la crearea unor noi soluții găzduite în cloud de tip abonament lunar (SaaS) ce au ca scop să răspundă nevoilor unor  segmente bine definite. Următorul produs va fi lansat în luna septembrie.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii