Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Andreea Mihai (Carrefour): „Omul de marketing trebuie să fie pe valul digitalului, care crește exponențial față de media clasică”

Carrefour este unul dintre cei mai mari investitori în publicitatea din România. Pe radio, în primele șase luni ale anului, Carrefour a investit un buget de 3,23 milioane de euro (rate card), conform BRAT. Pe outdoor, bugetul se ridică la 1,6 milioane de euro (rate card), în timp ce în print investițiile sunt de 817.000 euro (rate card), potrivit BRAT.
Andreea Mihai

Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing la Carrefour România

Forbes: Creșterea economică a României din acest an, anunțată de autoritățile române și de studiile UE, s-a reflectat în creșterea consumului în domeniul în care vă desfășurați activitatea?

Andreea Mihai:Comerțul modern a crescut ca business în urma scăderii TVA-ului de o manieră generală, oamenii consumă sau produse în plus sau produse mai scumpe; își schimbă aparatele electrocasnice, își cumpără mai multe gadget-uri, pe care altfel nu și le permiteau.

Simțim din nou o frenezie a cumpărăturilor. În primele șapte luni ale anului 2016, INS arată că sectorul comercial a crescut cu 16,9%, pe food cu 21,7% iar pe non-food cu 15,9%.

CITEȘTE INTERVIUL CU CARMEN CĂPITĂNESCU (MEDIA GALAXY)

Forbes: Care sunt provocările dvs. din acest an în domeniul marketingului? Care ar fi elementele ce deosebesc marketingul din prezent față de marketingul din anii de criză (2009 – 2014)?

Andreea Mihai: Cum este o perioadă de frenezie, trebuie să-ți surprinzi clienții cu campanii noi, cu produse noi, cu ceva inovator tot timpul! Este o perioadă de uplifting și de explorare!

 AFLĂ AICI ȘI OPINIILE LUI ANDREEA MARINESCU (GSK)!

Forbes: Care credeți că sunt aptitudinile și calitățile unui om de marketing în România anului 2016?

Andreea Mihai: Adaptabilitatea la un mediu în continuă schimbare, la penetrarea din ce în ce mai puternică a online-ului, cu concurență atât locală pe acest segment (din România), cât și internațională (site-uri din alte țări care livrează, de exemplu, în România).

Omul de marketing trebuie să fie pe valul digitalului, care crește exponențial față de media clasică și față de spațiile offline și trebuie să fie mai aproape ca niciodată de consumator.

Românul este modern, îi plac noutățile și din această cauză de multe ori ardem etapele, adoptând noile tehnologii mai repede decât în alte țări!

CITEȘTTE INTERVIUL CU GABRIELA LUPAȘ-ȚICU (BERGENBIER)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii